Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوترش روز دوشنبه اعلام کرد که سازمان ملل از هیچ گروهی از دولت ها که به دنبال حل و فصل مناقشات ونزوئلا هستند، طرفداری نخواهد کرد.

با این اعلام موضع گوترش، انتظار می رود که وی در کنفرانسی که قرار است روز پنج شنبه با هدف ترغیب گفتگو میان دولت قانونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده این کشور در پایتخت اروگوئه تشکیل شود، شرکت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش اعلام کرد دبیرخانه سازمان ملل متحد تصمیم گرفته است تا از هیچ کدام از گروه ها در مناقشه ونزوئلا حمایت نکند.

خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس مجمع ملی ونزوئلا خود را به‌عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا معرفی کرده است. این اقدام با حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی و برخی کشورهای آمریکایی روبه‌رو شده است.

ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کرد به دلیل ابراز حمایت کشورهای عضو اتحادیه اروپا از خوان گوایدو، در روابط با اروپا تجدید نظر خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل

حسین امیر عیداللهیان وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا ( خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • شاه اردن: امنیت اردن بالاتر از همه ملاحظات است/ اردن هرگز میدان نبردی برای هیچ طرفی نخواهد بود