Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سرمربی افتخار آفرین کروات در ایتالیا تقدیر شد.

طرفداری- امشب زلاتکو دالیچ در ایتالیا بود و از او بابت دستاورد بزرگش همراه با تیم ملی کرواسی در جام جهانی تقدیر شد. جوزپه ماروتا، جایزه جیانی برارا را به او تقدیم کرد.

به نقل از Football-Italia؛ ماروتا در ستایش از دالیچ گفت:

دالیچ شایسته دریافت این جایزه است؛ او در شرایطی اورژانسی هدایت تیم ملی کرواسی را در دست گرفت و ثابت کرد یکی از بهترین مربیان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دالیچ نیز پس از دریافت این جایزه گفت:

باید از همه بازیکنانم تشکر کنم؛ ما کشوری کوچک اما سرفراز هستیم. دریافت چنین جایزه ای بدون حمایت بازیکنان تیم ملی کرواسی ممکن نبود و آنها هم سهیم هستند. آرزوی من سرمربیگری در ایتالیا است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی

کارنامه دوران حرفه‌ای سیمونه اینزاگی قابل توجه است

طرفداری | سیمونه اینزاگی بالاخره اسکودتو را با اینتر فتح کرد تا به عنوان سرمربی نیز قهرمانی در سری آ را تجربه کند.

اینتر برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شد. به گزارش Squawka، سیمونه اینزاگی اکنون هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمانی در تمام رقابتهای مهم فوتبال ایتالیا را تجربه کرده است:

اینزاگی در دوران بازی 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 1 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی در دوران مربیگری 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 5 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی تجربه قهرمانی در مهم ترین رقابت های ایتالیا هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی را دارد

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد