Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار دوستانه خود، ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه به مصاف تیم ملی صربستان رفت که درنهایت به پیروزی پرگل ۶ بر ۳ رسید.

در این بازی صربستان زودتر از ایران و در دقیقه ۵ به گل رسید. اما در سعید احمدعباسی (دقیقه ۸) حسین طیبی (دقیقه ۱۲) و محمد شجری (دقیقه ۱۴) برای ایران گلزنی کردند تا نیمه نخست با پیروزی سه بر یک ایران به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم مسلم اولاد قباد (دقیقه ۲۹) و سعید احمدعباسی (دقیقه ۳۰) گل‌های چهارم و پنجم ایران را به ثمر رساندند. سپس گل دوم صربستان در دقیقه ۳۳ وارد دروازه سپهر محمدی شد.

در ادامه احمد عباسی با یک ضربه هوشیارانه دروازه بان صربستان را از پیش روی برداشت و هتریک خود را در دقیقه ۳۸ انجام داد.
اما گل سوم صربستان در یک دقیقه پایانی به ثمر رسید.

قضاوت بازی امروز برعهده علی حفیظی داور بین المللی کشورمان بود.

تیم ملی فوتسال ایران امروز (سه شنبه) دوباره به مصاف تیم صربستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران عازم صربستان شد

انتهای پیام/

فوتسال ایران، صربستان را مغلوب کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران