Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:40:55 GMT

وستهام 1-1 لیورپول: هدیه پیگرینی به تیم سابق

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۲۴۵۳

وستهام 1-1 لیورپول: هدیه پیگرینی به تیم سابق

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام با تساوی 1-1 متوقف شد و فاصله این تیم با منچسترسیتی به سه امتیاز کاهش پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار قبلی، در خانه برابر لسترسیتی متوقف شده بودند، در دیدار امشب برابر وستهام هم تنها به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

 

ادامه دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

وستهام لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وستهام لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لیگ‌های معتبر فوتبال جهان از جمله «لیگ برتر انگلیس» به روز‌های سرنوشت ساز رسیده اند؛ ایامی که دستاورد چندین ماه سخت و پرفشار با آخرین نتایج، مشخص شود.

حالا در شرایطی که وقفه ۱۵ روزه بازی‌های ملی در آغاز بهار به اتمام رسید، تیم‌های باشگاهی وارد «فاز پایانی» فصل می‌شوند تا آخرین سعی و کوشش را در مسیر قهرمانی، جای گیری بهتر در جدول یا بقا و پرهیز از سقوط را انجام دهند.

در قسمت نخست این گزارش به وضعیت ۱۰ تیم لیگ برتری آرسنال، آستون ویلا، بورنموث، برنتفورد، برایتون، برنلی، چلسی، کریستال پالاس، اورتون و فولام پرداختیم و اکنون در بخش دوم و پایانی از لیورپول، لوتون، منچسترسیتی، منچستریونایتد، نیوکاسل یونایتد، ناتینگهام فارست، شیفیلدیونایتد، تاتنهام هاتسپر، وستهام یونایتد و ولورهمپتون خواهیم گفت که امکان دست یابی به چه عناوینی در چند هفته پایانی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ خواهند داشت:

*لیورپول

«قرمزها» در فصل جاری اتفاقات مهمی را دیده اند، اما در آگوست گذشته، هدف اصلی شان، حضور در قله لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا هم انگیزه‌های مضاعفی نیزدارند که قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز از این جمله است.

تیم قدیمی تاکنون از ۲۸ بازی توانسته ۶۴ امتیاز بگیرد و هم اندازه آرسنال، صدرنشین لیگ اندوخته دارد که البته به خاطر میانگین گل پایین‌تر در رده دوم است.

پس از رفتن بزرگانی مثل هندرسون، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی به تعداد زیادی از بازیکنان محصول آکادمی مجال حضور داد که البته درخشیدند و نگرانی‌ها را تقریبا برطرف کردند.

تحت تاثیر این اتفاق خوب، حتی بحران مصدومیت نیز گریبان تیم پرطرفدار را نگرفت و باعث نشد سرعت شان کم شود. آنها قهرمان جام کارابائو شدند و پیش از تعطیلات فیفادی، تنها یک باخت مقابل منچستریونایتد در جام حذفی داشتند و گرنه همه را در عرصه‌های مختلف به چالش کشیدند.

حالا در ۱۰ هفته باقی مانده برای تیم کلوپ، خیلی چیز‌ها امکان وقوعش است. قرمز‌ها در نزدیکی آرسنال و بالاتر از منچسترسیتی در کورس قهرمانی ۳ گانه ایی شرکت دارند که امیدوارند در پایان فصل و همچنین دوره حضور مربی آلمانی روی نیمکت سرخپوشان، با افتخار از آن خارج شوند.

در عین حال تلاش می‌کنند در لیگ اروپا، پلن قهرمانی را طراحی کنند. به هرحال چنین جامی می‌تواند عنوان تازه‌ای را در ویترین افتخارات باشگاه و شخص کلوپ اضافه کند. اگر لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی از آتالانتا پیشی گیرد، سپس در نیمه نهایی از سد بنفیکا یا مارسی عبورکند، آنوقت در مصاف نهایی، احتمالا با بایرلورکوزن ژابی آلونسو، در دوبلین و در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ برای قهرمانی خواهد جنگید.

*لوتون

لوتون در فصل جاری به مراتب فراتر از سطح انتظارات همگان ظاهرشده است. این تیم بعد از صعودی معجزه آسا به لیگ برتر تحت هدایت «راب ادواردز» وارد فصل جاری شد. برای تیمی که هزینه چندانی در تابستان گذشته نکرد، کسب ۲۲ امتیاز از ۲۹ بازی و قرارگرفتن در رده هجدهم شگفت انگیز است. درست است در این رده، آنها در واقع در یکی از پله‌های سقوط قرارگرفته اند، اما به باور خیلی ها، فوتبال پرشور و هیجانی تاکنون عرضه می‌کنند.

حالا در فاصله ۹ بازی تا پایان فصل، تنها چیزی که برای لوتونی‌ها باقی می‌ماند، مساله «پرهیز از سقوط» است. البته برای آنها دست یابی به چنین هدفی، تا حد زیادی سخت است. چون در بازی‌های آینده، مجبورند با تاتنهام، آرسنال و منچسترسیتی خارج از خانه بازی کنند.

اما ۴ بازی در خانه برابر بورنموث، برنتفورد، اورتون و فولام دارند که اگر بتوانند از این دیدار‌ها امتیاز کامل بگیرند، می‌توانند به هدف خود برسند.

*منچسترسیتی

قهرمان درخشان فصل، هرچند با فاصله یک امتیاز نسبت به آرسنال و لیورپول، دو تیم هم امتیازی و صدرنشین جدول، با یک امتیاز کمتر درپله سوم است، اما پپ گواردیولا، سرمربی آبی آسمانی‌ها خوب می‌داند در هفته‌های پایانی امکان لغزش توپچی‌ها و آنفیلدی هاست. پس به پایان کار خوشبین است.

البته باید اعتراف کرد این منچسترسیتی، نسبت به تیمی که فصل قبل سه گانه را گرفت، ایراد‌های دارد. به عنوان نمونه در ضد حمله کمی بازتر و در دفاع، اندکی ضعیف‌تر از قبل عمل می‌کند. همین عامل می‌تواند مشخص کند چرا در رویارویی با ۶ تیم بالای جدول خیلی درخشان ظاهرنشده و تنها برنده دوئل در دربی با همشهری‌های یونایتدی بوده است.

با این توصیف، اگر بپرسید امکان چه عناوینی برای سیتی باقی می‌ماند، خواهیم گفت:همه چیز!چون واقعا آبی‌ها می‌توانند باز قهرمان اروپا و انگلیس شوند و در جام حذفی هم از سد چلسی در نیمه نهایی بگذرند و در فینال به افتخار برسند.

*منچستریونایتد

یونایتد دیگر تیم بزرگ شهر منچستر، فصلی بسیار پرهیاهو را تاکنون تجربه کرده است. «شیاطین سرخ» به عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین تیم‌های فوتبال جهان، در رده ششم پریمیرلیگ و خارج از جام‌های اروپایی قراردارند.

با توجه به امکانات وسیعی که یونایتد‌ها دارند، همینطور بودجه قابل توجهی که اختصاص دادند، می‌توان گفت عملکرد تیم اریک تن هاخ، در حد متوسط بوده است.

تیم بار‌ها در ماه‌های قبل، چهره ضعیف و پرانتقادی ارائه کرده و تنها مورد امیدوارکننده اش، همین بازی چندی قبل با لیورپول در یک چهارم نهایی جام حذفی بود که توانست رقیب قدرتمندش را حذف کند.

در همان بازی جوانانی همچون آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلند امیدوارکننده ظاهرشده و باعث امید بیشتر به آینده شدند. مهمتر از همه «گلیزرها» از راس مدیریتی باشگاه، عقب نشینی کردند و اکنون سررشته امور به دست «سرجیم راتکلیف» افتاده تا اوضاع را بلکه بعد از سال‌ها مرتب کند.

در ۱۰ هفته باقی مانده، یونایتد می‌تواندهم برای کسب جام حذفی تلاش کند و هم این که تا رتبه ایی بهتر در جدول بگیرد تا بلکه به لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده راه یابد.

*نیوکاسل یونایتد

نیوکاسل در فصل قبل خوش درخشید و به رده چهارم رسید تا لیگ قهرمانانی شد. اما امسال افت و خیز زیاد داشته و مملو از لحظات استثنایی بوده است.

به عنوان مثال بردی فراموش نشدنی ۴ بر یک مقابل پاری سن ژرمن کسب کرد. در جام کارابائو بر هر دو منچسترغلبه کرد، برابر آستون ویلا ۵ بر یک هم برنده شد. حتی برای اولین بار مقابل ساندرلند برنده شد و چند بازی خوب دیگر هم داشت. اما این تیم، آن نیوکاسل یکه تاز فصل قبل نبوده است.

نیوکاسلی‌ها با ۴۰ امتیاز در رده دهم جدول قراردارند و در هفته‌های باقی، شاید بتوانند جایگاه بهتری در جدول بگیرند.

*ناتینگهام فارست

ناتینگهامی‌ها هم در فصل جاری جزو تیم‌های پرچالش بوده اند. «درختان حیله گر» که با وجود مشکلات خیلی کوشیده تا در محدوده خطر قرارنگیرد، فراز و نشیب هم داشته و به همین خاطر در جام حذفی در مرحله یک هشتم و جام اتحادیه دور دوم بالا آمد.

در لیگ جزیره، هم با ۲۵ امتیاز در رده بسیار پرخطر هفدهم است. به همین خاطر نونو اسپریتو سانتوز، سرمربی پرتغالی اش، در هفته‌های مهم آینده، یک چشم به ۹ بازی آینده اش دارد و با چشمی دیگر به وضعیت لوتون، برنلی و شیفیلد حتی اورتون و برنتفورد نگاه می‌کند تا به هر شکل ممکن جلوی سقوط در روز آخر را بگیرد.

*شیفیلدیونایتد

شیفیلدیونایتد تا به اینجا، فصل فاجعه باری داشته است. تیم تحت امر کریس وایلدر تا دور دوم جام اتحادیه و مرحله چهارم جام حذفی بالا آمد.

از همه بدتر قرارگرفتن در رده آخر جدول ۲۰ تیمی لیگ انگلیسی‌ها با ۱۴ امتیاز بوده است.

در ۲۸ بازی، تنها ۳ برد کسب شده، ضمن آنکه ۷۴ گل از خط دروازه این تیم گذشته و حتی باخت ۸ بر صفر مقابل نیوکاسل نیز ثبت شده است.

«شمشیرها» در تابستان اقدام به فروش بهترین بازیکنان خود کردند و در نقطه مقابل نفرات مناسبی را نیز به خدمت نگرفتند، آنوقت بود که معلوم شد چنین وضعیت فاجعه باری در انتظارشان است.

این تیم که ۱۰ بازی (۳۰ امتیاز) در پیش دارد، روی کاغذ هنوز سقوط نکرده، اما با توجه به پتانسیلی که دارد، بسیار بعید خواهد بود بتواند مانع از سقوط شود. به همین خاطر باید گفت در هفته‌های آینده برای «حفظ غرورش» به میدان می‌رود.

*تاتنهام هاتسپر

در مورد تاتنهام خیلی حرف‌ها می‌توان زد. تیمی که در تابستان گذشته دستخوش تغییر کادر فنی شد و آنژه پوستواوغلو را روی نیمکتش دید، بعد حتی هری کین، کاپیتان بزرگش را به خاطر فروش به بایرن مونیخ از دست داد، عملکرد فوق انتظاری داشته است.

در نظر بگیرید در شرایطی که غول‌های همچون آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی در کنار یک آستون ویلا اوج گرفته، کورس گذاشته اند، هاتسپر با کسب ۵۳ امتیاز و قرارگرفتن در رده پنجم عالی کارکرده است.

در مورد این تیم اگر سوال همیشگی «چه امکانی برای تیم در هفته‌های پایانی هست؟» راتکرار کنیم، می‌توان گفت که مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا کاملا در دسترس تیم لندنی است. ضمن آنکه در ۱۰ هفته پایانی مربی جاه طلب می‌تواند شرایط بهتری را برای یادگیری، رشد، و پیشرفت تیمش جهت فصل آینده فراهم کند.

*وستهام یونایتد

در وستهام صحبت‌های در مورد آینده مبهم دیوید مویس، سرمربی تیم می‌شود. اگر این حرف‌ها را نادیده بگیرید، باید گفت وستهام در رده هفتم قراردارد (۴۴ امتیاز) و برای سومین فصل متوالی در یک چهارم نهایی یک رقابت اروپایی (لیگ اروپا) ظاهر می‌شود. حتی اگر تیم تحت امر مویس مقابل بایرلورکوزن، صدرنشین بوندس لیگا آلمان شکست هم بخورد، باز شانس حضور در یک رقابت اروپایی برای فصل بعد را خواهد داشت.

*ولورهمپیتون

ولوری‌ها تحت هدایت گری اونیل به شور و حال بهتری رسیده و در مولینکس، زمین خود تیم خوبی نشان می‌دهند.تحت هدایت مربی ۴۰ ساله انگلیسی، تیم تا یک چهارم نهایی جام حذفی و دور سوم جام اتحادیه بالا آمد.در لیگ برتر نیز اکنون با ۴۱ امتیاز در رده نهم قرارداشته و در هفته‌های موجود از فصل جاری احتمال دارد حتی تا رتبه ششم جدول هم بالابیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • توقیف ساعتی بیش از ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود