Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:48:59 GMT

جزئیات تازه از مرگ دختر بوشهری پس از عمل جراحی بینی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۲۹۱۷

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر آخرین جزئیات پرونده دختر جوان بوشهری که در اثر عمل زیبایی بینی جان خود را از دست داده بود را تشریح کرد. آفتاب‌‌نیوز : ششم بهمن ماه سال جاری دختر جوان بوشهری در حین عمل جراحی بینی جان خود را از دست داد و با شکایت خانواده وی پرونده قضایی دختر ۲۲ ساله در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیث امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر در ارتباط با جزئیات پرونده مرگ دختر ۲۲ ساله بوشهری اظهار داشت: پرونده این فرد در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفته و کالبدگشایی و نمونه‌برداری از جسد انجام و همچنین پرونده بیمارستانی این فرد مورد مطالعه قرار گرفته است.
وی افزود: علت فوت پس از بررسی پرونده به صورت کامل و مشخص شدن نتیجه آزمایشات اعلام می‌شود و کمیسیون پزشکی به سئوالات مطرح شده پاسخ خواهد داد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر با اشاره به اینکه ان‌شاءالله نتیجه قطعی پرونده این فرد تا ۱۵ اسفند به صورت قطعی مشخص می‌شود، گفت: ما به موضوع شایعات در این زمینه دامن نمی‌زنیم و باید پرونده به صورت کامل بررسی شود. البته منکر قصور نیستیم و همه جای دنیا این مسئله ممکن است به وقوع بپیوندد، ولی مردم مطمئن باشند که پزشکی قانونی رعایت عدالت را مدنظر قرار می‌دهد.
وی در یک برنامه تلویزیونی بیان داشت: قصور پزشکی شامل قسمت بی‌احتیاطی، بی‌مبالاتی، عدم رعایت نظامات دولتی و عدم مهارت و تبحر است که این پرونده به صورت کامل در اولویت بررسی قرار می‌گیرد.
امینی با اشاره به اینکه هر عملی احتمال عوارض دارد، گفت: اینکه گفته می‌شود کسی که فرد را جراحی کرده پزشک نبوده را بررسی می‌کنیم، ولی در حال حاضر مهر پزشک در پرونده بیمارستانی این فرد وجود دارد و هر چند ممکن است که بستگان اظهارنظر‌های مختلفی داشته باشند، ولی از منابع مختلف ما تحقیقات لازم را انجام می‌دهیم.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر بوشهری جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۳۷ نفر که ۱۳۵ نفر مرد و ما بقی زن بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال 1402 به ترتیب شهرستان ساری  با  18، آمل با 16 و نور با 13 نفر بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

 وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندیمی با 63 نفر و با افزایش 19 درصدی همراه بوده و برق گرفتگی با 34 مورد افزایش 31 درصدی داشت.

عباسی ادامه داد: اصابت جسم سخت با 25 نفر و افزایش 25 درصدی همراه بود و سایر موارد با  15 مورد در رتبه بعدی قرار دارد. 

خرداد ماه بیشترین فوتی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس تفکیک ماه خرداد  با 17 نفر  و ماه‌های فروردین، آبان، آذر و دی هر کدام با 13 مورد بیشترین مورد و اردیبهشت با 7 مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

سنین 41 تا 50 بیشترین فوتی

عباسی افزود: سنین 41 تا 50 سال با 34 مورد بیشترین فوتی و بیش  از 61 سال با 8 فوتی کمترین آمار را داشتند.

871 مصدوم حادثه کار

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 871 مصدوم شدند که 810 نفر مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار در سال 1402 بودند و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  یک نفر بیشتر گزارش شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد