Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@16:09:03 GMT

دیدار آنجلینا جولی با مسلمانان میانمار

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۳۳۰۷

دیدار آنجلینا جولی با مسلمانان میانمار

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، آنجلینا جولی این هفته به منظور بازدید از مسلمانان روهینجا در اردوگاه کوتوپالونگ واقع در شهر کوکس بازار بنگلادش سفر سه روزه‌ای را انجام خواهد داد.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: جولی در این سفر نیازهای انسانی پناهجویان مسلمان روهینجا را بررسی و مشکلات بحرانی را که دولت بنگلادش بابت میزبانی از آنها متحمل می‌شود، از نزدیک خواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در آخرین مقصد از سفر خود به بنگلادش عازم داکار خواهد شد و با نخست‌وزیر و سایر مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

جولی در این دیدارها به موضوعاتی مانند چگونگی افزایش پشتیبانی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از کمک‌های دولت بنگلادش به مسلمانان خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سفر وی به بنگلادش در آستانه آغاز کمپین بشردوستانه ۹۲۰ میلیون دلاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برای تأمین نیازهای پناهجویان و پشتیبانی از میزبانان آنها انجام می‌شود.

اردوگاه کوتوپالونگ با پذیرش بیش از ۶۲۰ هزار مسلمان روهینجا، بزرگ‌ترین اردوگاه پناهجویان در جهان است. جولی سال‌ ۲۰۱۵ در میانمار و ۲۰۱۶ نیز در هند با آوارگان روهینجا دیدار کرده بود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • نماز باران در بنگلادش
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)