Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@13:35:45 GMT

قتل خانم وکیل تنها به دلیل اختلاف کاری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۳۴۶۷

مردی میانسال به دلیل اختلاف کاری، خانم وکیل را در مقابل دادگستری لنگرود به قتل رساند.

به گزارش شریان نیوز، مرد میانسالی که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود، به قصاص در ملأ عام محکوم شد. صبح ۳۰ اردیبهشت امسال مردی به‌ نام علی با یک سلاح شکاری غیرمجاز در مقابل دادگستری لنگرود خانم وکیلی به نام فرزانه پوررجبی را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از دستگیری مدعی شد به خاطر اختلاف کاری این زن را به قتل رسانده است.

عبدالصمد خرمشاهی - وکیل مدافع اولیای دم در این باره گفت: اجرای حکم قصاص متهم منوط به تأییدیه (پرداخت) تفاضل دیه از سوی خانواده مقتول خواهد بود. طبق رأی صادره از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان در خصوص متهم به قتل این وکیل دادگستری و با استناد به ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی و همین طور ماده ۶۵ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، متهم پرونده به لحاظ قتل عمدی به یک بار قصاص نفس در ملأعام در محل ارتکاب قتل و به لحاظ حمل سلاح شکاری غیرمجاز به تحمل دو سال حبس و ضبط آن محکوم شد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • تتلو: با تحریک یک خانم بازیگر آهنگی درباره اغتشاشات ۱۴۰۱ خواندم
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد