Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@13:55:31 GMT

حیله مرد جوان برای خرید غذای حیوانات خانگی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۳۵۰۵

حیله مرد جوان برای خرید غذای حیوانات خانگی + عکس

سرهنگ کاظمی گفت: کلاهبرداری که از طریق سایت دیوار اقدام به تخلیه حساب‌های بانکیشان می‌کرد خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: آخرین روز‌های دی ماه سال جاری ماموران پلیش فتا موفق به شناسایی فردی شدند که از طریق سایت دیوار طعمه‌های خویش را برای کلاهبرداری به دام می‌انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس فتا در گام نخست تحقیقات پی‌بردند که مرد جوانی پس از شناسایی طعمه‌هایش از سایت دیوار به بهانه خرید غذای حیوانات خانگی با آن‌ها قرار گذاشته و پس از مراجعه حضوری با نشان دادن رسید انتقال کارت به کارت پول به حساب طعمه‌هایش غذا‌های حیوانات خانگی را تحویل گرفته، اما فروشنده‌ها پس از رفتن مرد جوان متوجه شدند که هیچ پولی به حساب آن‌ها واریز نشده است.

رییس پلیس فتا ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس فتا در این شاخه از تحقیقات پی‌بردند که مرد جوان در زمان رسید بانکی در گوشی موبایلش به طعمه‌هایش ادعا کرده بخاطر ترافیک زیاد بانکی پیامک تراکنش‌ها به دستشان نرسیده و تنها با نشان دادن مرحله انتقال پول در گوشی موبایلش اعتماد طعمه‌هایش را جلب کرده است.

سرهنگ تورج کاظمی افزود: ماموران در تجسس‌های پلیسی با پرونده‌های مشابه دیگری که چند زن و مرد جوان در دام فریبکار این مرد قرار گرفته بودند روبرو شدند.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: ماموران پلیس فتا با توجه به سرنخ‌هایی که در محل خرید غذا‌های حیوانات خانگی به دست آمده بود خیلی زود موفق به شناسایی متهم شدند و در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این تبهکار را در جنوب تهران ردزنی کردند.
سرهنگ کاظمی گفت: روز شنبه ۱۳ بهمن ماه سال جاری ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند و متهم پس از اعتراف به جعل رسید‌های بانکی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

سرهنگ کاظمی رییس پلیس فتا تهران در این خصوص گفت: هویت‌ها در فضای مجازی می‌تواند واقعی‌ای نباشد، برخی از مجرمان سایبری برای رسیدن به اهداف شوم و کسب مال غیرمشروع با هویت‌های جعلی و عناوین گمراه کننده و تبلیغات دروغین در برای کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کنند.

وی افزود: قبل از هرگونه خرید و فروش اینترنتی از انتقال واریز پول به حسابتان اطمینان پیدا کنید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از مرگبارترین موارد حیوان آزاری در این کشور در سال های اخیر، یک مرد جوان اهل کره جنوبی به دلیل کشتن ۷۶ گربه به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.

به گفته دادگاه منطقه چانگ وون در جنوب شرقی کره جنوبی، این مرد جوان که بیست و چند ساله است، هفته گذشته به دلیل نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی محکوم شد. دادگاه هویت این مرد را اعلام نکرد.

طبق حکم دادگاه که توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، این مرد بین دسامبر تا سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل نفرت عمیق از حیوان، این گربه‌ها را کشته است.

دادگاه این حکم را به این خاطر صادر کرد زیرا او بارها و بارها مرتکب «جنایت هایی که وحشیگری آنها قابل توصیف نیست» شده بود.


همچنین دادگاه با تایید اینکه در این حکم به دلیل عدم سوء پیشینه این مرد و ابراز ندامت از جنایات در نظر گرفته شده است، افزود: وضعیت روحی و روانی مرد ، انگیزه ارتکاب جنایت بوده است.

در حالی که این مرد خواهان تجدیدنظر شده است، بورامی سئو، مدیر دفتر کره جنوبی انجمن بشردوستانه بین المللی، گفت: "این حکم نشان دهنده علاقه فزاینده جامعه کره به حیوانات و عدم تحمل ظلم وحشتناکی از این دست است."

منبع: آسوشیتدپرس

کد خبر 846859 برچسب‌ها خبر مهم کره جنوبی حیوانات خانگی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود