Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بهار گفت: بیمارستان ۸۵ تختخوابی آیت الله بهاری، فردا با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

احسان قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: بیمارستان 85 تختخوابی شهر بهار که برای ساخت آن 30 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، سه شنبه 16 بهمن با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح 101 طرح در دهه مبارک فجر هم خبر داد و افزود: برای اجرای آن‌ها 98 میلیون و 625 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و موجب اشتغال‌زایی 163 نفر شده است.

قنبری بیان کرد: تعدادی از این طرح ها به بهره برداری رسیده که از مهم ترین آن ها می توان به بهره برداری از آسفالت معابر، زیرسازی و جدول گذاری معابر، تجهیز دستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی، افزایش فضای سبز و ساخت بلوار حافظ در شهر لالجین با بیش از 15میلیارد تومان و ساخت مدرسه کوشک آباد با بیش از 130میلیون تومان و مدرسه حسام آباد با بیش از 290میلیون تومان اشاره کرد.

وی مطرح کرد: 5 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در فضایی به مساحت 400 متر مربع با بیش از 300 میلیون تومان اعتبار در بخش مرکزی بهار به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان بهار 163 نفر را صاحب شغل می‌کندطرح بازسازی برج تاریخی خوش‌آباد و پل جهان‌آباد فامنین پایان یافتدومین یادواره 12 شهید ناجا در کبودراهنگ برگزار شد

قنبری اعلام کرد: پل عابر پیاده روستای پهنه بر هم به طول 55، ارتفاع 6 و عرض آن 2 متر به بهره برداری رسید که با صرف بیش از 300 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی گفت: یک واحد دامداری 200 رأسی هم در اراضی صالح آباد به بهره برداری رسید که در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع با زیربنای 550 متر مربع و ظرفیت 200 رأس برّه با بیش از 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه روستایی ساخته شده است.

قنبری افزود: عملیات اجرایی برخی طرح ها چون مدرسه شهید آقامحمدی شهر صالح آباد هم آغاز شد که در زمینی به مساحت 3921 متر مربع و زیربنای 1050 متر مربع با بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار از محل تخریب و بازسازی ساخته می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت سیمین در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و زیر بنای 560 متر مربع با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و قرار است به همت خیران و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان در یک سال ساخته شود.

قنبری از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ه در سالن امیر المومنین (ع) شهرستان بهار خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور 60 دستگاه اجرایی شهرستان بهار در قالب 60 غرفه از امروز به مدت 5 روز، برپا شده است.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه اقدامی مناسب برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان بهار به شمار می رود و صبح ها از ساعت 9 تا 11 و بعدازظهرها 15 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور

 رحیمی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: از آغاز دولت سیزدهم سه هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب ۲۶ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت گفت: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهادسازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیت حاکم است و در منظر ما جهادسازندگی در این استان حاکم است و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی هم در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با وی خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

 رحمتی با اشاره به تحولات چشمگیر انجام شده در عرصه بهداشت و درمان گفت: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است باید در جامعه به درستی تبیین شود.

وی با قدردانی از فعالان نظام سلامت خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و افزود: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیرو‌های پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می‌رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی ساخت بیمارستانی در شهر جدید سهند را مطرح کرد و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است و وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه