Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه قطری از بازگشت قدرتمند تیم العربی به رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با جذب بازیکنانی همانند مرتضی پورعلی‌گنجی نوشت.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، پیش از شروع نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان قطر شاهد انتقال‌های مهم زمستانی بودیم که راه بازگشت قدرتمندانه تیم‌ها را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های الدحیل و العربی با جذب بازیکنان جدید همه چیز را تحت تاثیر قرار دادند. مهدی بن عطیه و ناکاجیما به الدحیل پیوستند. العربی نیز مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی، ویکتور از اسپانیا و ویلفرد ساحال عاجی را جذب کرد. انتظار می‌رود رقابت‌ها هفت هفته باقی‌مانده لیگ ستارگان قطر در تمامی سطوح از جمله قهرمانی و سقوط برخی تیم‌ها بسیار قدرتمندانه باشند.

مرتضی پورعلی‌گنجی که سابقه بازی در السد را نیز دارد پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تیم یوپن بلژیک پیوست. این مدافع ایرانی پس از نیم‌فصل حضور در فوتبال اروپا دوباره با عقد قرارداد ۳.۵ ساله به لیگ ستارگان قطر و تیم العربی بازگشت. تیمی که از سابقه همکاری با بازیکنان مطرح ایرانی همانند اشکان دژاگه و جواد نکونام برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پورعلی گنجی لژیونر ایرانی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه هند، از بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده «ام‌اس‌سی آریز» در ایران به کشورش خبر داد.

به گزارش مشرق، «راندهیر جایسوال» (Randhir Jaiswal) سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد امروز خانم «آن تسا جوزف» یکی از خدمه‌های کشتی توقیف‌شده «ام‌اس‌سی آریز» (MSC Aries) به کشورش بازگشت.

سفارت هند در ایران با حمایت مقامات ایرانی، بازگشت این خدمه کشتی را تسهیل کرد. البته ماموریت برای اطمینان از سلامت ۱۶ خدمه باقی‌مانده با طرف ایرانی ادامه دارد و تماس‌ها برقرار است.

«سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند اخیرا در گفت‌وگو با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به وضعیت ۱۷ خدمه هندی در کشتی توقیف‌شده از سوی ایران ابراز نگرانی کرد و خواستار مساعدت از سوی جمهوری اسلامی در این زمینه شده بود.

امیرعبداللهیان نیز در این خصوص گفت: ما در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف‌شده هستیم و به‌زودی امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی مذکور فراهم خواهد شد.

نیروی دریایی سپاه شنبه گذشته کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج‌فارس توقیف کرد.

برخی منابع خبری گزارش دادند که این کشتی باری با نام «ام‌اس‌سی‌ آریز» (MSC Aries) با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده