Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با پنجمین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج، پنج فیلم در سینما هنر یاسوج اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی امروز به خبرنگاران، گفت: سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران و سایر استان ها به صورت همزمان درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این جشنواره از 12 لغایت 22 بهمن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در روز 19 و 20 بهمن به دلیل ایام فاطمیه سینما تعطیل خواهد بود.

 

پیرسبزی با بیان اینکه فیلم های این جشنواره در دو بخش تعریف شده اند، اضافه کرد: بخش نخست مربوط به همه اقشار جامعه است و در بخش دوم با عنوان «سیمرغ پروانه ها» تعداد پنج فیلم سینمایی از 13 لغایت 17 بهمن نوبت صبح در سینما فرهنگ اکران خواهند شد.

 

این مسئول هنری به فیلم های این جشنواره در سانس عصر اشاره کرد و گفت: در روز نخست جشنواره فیلم «جمشیدیه» ساخته یلدا جبلی ساعت 14 و 30 دقیقه در سینما هنر، فیلم «روزهای نارنجی» آرش لاهوتی ساعت 17 در سینما هنر، «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 19 و 30 دقیقه در سینما هنر و فیلم «وکیل مدافع» سلمی بابایی و ونداد دوشن ساعت 22 در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران شدند.

 

وی یادآور شد: در روز 13 بهمن فیلم «بیست و سه نفر» مهدی جعفری ساعت 14 و 30 در سینما هنر، فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 17 ، فیلم «جان دار» حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 22 در سینما هنر اکران شدند.

 

پیرسبزی خاطرنشان کرد: در روز 14 بهمن فیلم «ایده اصلی» آزیتا موگویی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «طلا» پرویز شهبازی ساعت 17، فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 22 در سینما هنر به نمایش گذاشته شد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در روز 15 بهمن فیلم «سال دوم دانشکده من» رسول صدر عاملی ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «وکیل مدافع» سلمی بابایی و ونداد دوشن ساعت 17، فیلم «غلامرضا تختی» بهرام توکلی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «دیدن این فیلم جرم است» رضا زهتابچیان ساعت 22 در سینما هنر به اکران رفتند.

 

وی گفت: امروز و در روز 16 بهمن فیلم «جان دار» حسین امیری و پدرام پور امیری ساعت 14 و 30 دقیقه، فیلم «آشفته گی» فریدون جیرانی ساعت 17، فیلم «جمشیدیه» یلدا جبلی ساعت 19 و 30 دقیقه و فیلم «بیست و سه نفر» مهدی جعفری ساعت 22 در سینما هنر اکران خواهند شد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه شنبه ۱۶ بهمن فیلم در بخش سیمرغ پروانه ها فیلم «ضربه فنی» و چهارشنبه ۱۷ بهمن نیز فیلم «آخرین داستان» اکران می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی فیلم فجر کانون های مساجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود نشست خبری سیمرغ پروانه ها فیلم فجر اکران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز

گلی در جلسه شورای برنامه ریزی رویداد‌های شعر و ادب استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای کارکرد‌های فرهنگی و ادبی مقبره الشعرا با توجه به قرار گرفتن آن در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی در سال جدید با قوت بیشتری پیگیری می‌شود که در قالب این طرح شاهد برگزاری هفت رویداد فرهنگی و ادبی و تولید بیش از ۲۰ محصول فرهنگی چند رسانه‌ای در حوزه شعر و ادبیات خواهیم بود.

وی تداوم جریان شعری مبشرات به عنوان جریان شعر حوزه مقاومت را از جمله رویکرد‌های برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر مقاومت و پایداری در ماه‌های آینده خبر داد.

گلی برگزاری جشنواره شعر ترکی و فارسی غدیر بناب، جشنواره شعر طنز فاخر استاد کریمی مراغه‌ای، جشنواره ادبی و مردمی حیدربابای شهریار در خشکناب بستان آباد و جشنواره ادبی شهید شاهی میانه با موضوع داستان کوتاه در حوزه ایثار و شهادت را از جمله رویداد‌های شاخص شعر و ادب در شهرستان‌ها برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برگزاری برنامه‌های روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در سطح ملی با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزاری آیین بزرگداشت خاقانی در اول بهمن ماه، برگزاری جشنواره استانی شعر فجر و برنامه‌های بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجه‌ای و روز پروین اعتصامی در اسفند ماه از جمله مهمترین رویداد‌های مناسبتی حوزه و شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان این‌که نکوداشت شاعران و شخصیت‌های ادبی از جمله مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است از برگزاری آیین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی همزمان با هفته بزرگداشت سعدی در سوم اردیبهشت ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

 گلی گفت: تلاش می‌کنیم تا سال ١۴٠٣ به سال جریان ساز در حوزه شعر و ادب استان تبدیل شده و جامعه شعر و ادب استان از ظرفیت انجمن‌های ادبی تبریز بیش از سال‌های گذشته بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • برگزاری جشنواره گلاب گیری در یزد
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز