Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رمضانی پور عصر دوشنبه در مراسم افتتاح کارگزاری ۲۶۳ رفسنجان اظهار داشت: امیدواریم این مجموعه خدمات خود را به مردم عزیز و خانواده بزرگ تامین اجتماعی آسانتر و روان تر کند.

وی افزود: با وجود اینکه تعداد بیمه شده در رفسنجان زیاد است اما مرکز درمانی تامین اجتماعی در رفسنجان نداریم که درمانهای تخصصی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این وجود اینکه نارضایتی زیادی از این مجموعه نداریم اما ساخت پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی در رفسنجان قطعاً مردم رضایتمندی بیشتری را نسبت به سازمان خواهد داشت و خدمات بیشتری را دریافت می کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: زمین پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی در رفسنجان تهیه شده و ضرورت دارد سازمان تامین اجتماعی در این زمینه همت بیشتری انجام دهند و حداقل تا پایان سال ۹۸ این کلینیک در رفسنجان احداث شود.

رمضانی پور بیان داشت: در درمانگاه کنونی تامین اجتماعی در رفسنجان مردم استفاده می برند اما در مجموعه جدید خدمات بهتری می تواند ارائه شود و امیدوارم به سرعت ساخت مرکز درمانی تخصصی تامین اجتماعی در رفسنجان آغاز شود.

کد خبر 4534076

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان کرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان به مساله حجاب توجه بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری در اولین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سال ۱۴۰۳ با انتقاد از افرادی که مقوله حجاب را صرفا مقوله‌ای اجتماعی معرفی می‌کنند، گفت:: وقتی مسأله حجاب، به دستاویزی برای ضربه زدن دشمنان به پیکره نظام تبدیل می‌شود و آنان با طراحی اغتشاشات و ترویج بی‌بند و باری و مفاسد اخلاقی، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهند دیگر نباید به موضوع حجاب، تنها با نگاه اجتماعی و فرهنگی نگریست بلکه این موضوع دارای ابعاد مختلف است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان از فرماندهی انتظامی استان برای آغاز طرح نور به منظور برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه با موضوع عفاف و حجاب قدردانی کرد و افزود: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح نور، دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در طرحی با همین عنوان اقدام به تجمیع تمام قوانین و دستورالعمل‌های صادره در مقوله عفاف و حجاب کرده تا با ابلاغ آن به نهاد‌های دولتی، وابسته به دولت، اصناف و دیگر نهاد‌های خدمت‌رسان به آنان وظایف قانونی‌شان در امر عفاف و حجاب را گوش زد کند.
حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری از نظارت مستمر و نامحسوس نهاد‌های نظارتی در این خصوص نیز خبر داد و بر برخورد دستگاه قضایی با متخلفان تاکید کرد.
در ادامه این نشست سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز بر لزوم اجرای طرح نور در همه مکان‌های عمومی تاکیدکرد وگفت: اگر طرح نور به طور کامل و صحیح اجرا شود کسانی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند متوجه خواهند شد نه در اجتماع می‌توانند به سادگی تردد داشته باشند نه خدماتی از اداره‌ها، نهاد‌ها و اصناف دریافت خواهند کرد.
محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان نیز در این نشست با تاکید بر حساسیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه و لزوم در اولویت قرار گرفتن آن گفت: همه مسئولان موظف هستند با حساسیت و اولویت، پیگیر اجرای قوانین عفاف و حجاب باشند چرا که عفاف و حجاب هم امر خداوند متعال است هم از منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و هم قانون کشور است.
سرتیپ علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان نیزهدف از اجرای طرح نور که به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و تشدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در استان اجرا می‌شود را افزایش احساس امنیت و ایجاد بستر و فضایی امن برای بانوان و خانواده‌ها در جامعه، مقابله مدبرانه، مستمر و هدفمند با هنجار‌شکنان و رعایت حقوق شهروندی با مقابله با افراد بی‌توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در جامعه بیان کرد که از ۲۵ فروردین با نظارت در معابر، خودرو‌ها و فضای مجازی به اجرا درآمده است.
همچنین سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان از اجرای طرح تذکر لسانی نیرو‌های بسیج در جامعه خبر داد و بر آمادگی سپاه برای همکاری با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور اجرای هرچه بهتر طرح نور تاکید کرد.
در پایان حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مظاهری رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از ارجاع موارد تخلف در حوزه عفاف و حجاب در اداره‌ها به دستگاه قضایی خبر داد.

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • مسوولان به مساله حجاب توجه بیشتری داشته باشند
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است