Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:50:09 GMT

کمپانی: با منچسترسیتی هیچ مشکلی ندارم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۱۵۱

کمپانی: با منچسترسیتی هیچ مشکلی ندارم

وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید با اینکه قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد ولی خیالش راحت است و نسبت به آینده‌اش در این تیم نگرانی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و قراردادش با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد می‌گوید درباره قرارداد و آینده‌اش در سیتی نگرانی‌ای ندارد و با خیال راحت روی موفقیت تیمش در رقابتهای مختلف تمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمپانی در مصاحبه با شبکه اسکای گفت:" من خیلی خوش‌شانس هستم چون با این باشگاه رابطه خیلی خوب و ممتازی دارم. رابطه من و باشگاه منچسترسیتی شبیه یک شراکت است".

 

 

وینسنت کمپانی در ادامه گفت:" کسی نمی‌خواهد تصمیم‌های عجولانه بگیرد. ما هنوز در هر چهار جام بازی داریم و مسابقات خیلی خیلی زیادی برای تیم در پیش است. از این گذشته قرارداد من با سیتی همچنان معتبر است. مساله کلیدی همین است. فعلا هیچ نیازی به فکر کردن به بعد از قراردادم نیست. در باشگاه همه راحت هستند و هیچ موضوعی نمی‌تواند تمرکز ما را به هم بزند".

 

به دلیل دو امتیازی که لیورپول دیشب در مقابل وستهام از دست داد، سیتی روز چهارشنبه می‌تواند با پیروزی مقابل اورتون به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر راه یابد. کمپانی در این باره می‌گوید:" هر فصل برای سیتی فصل خاصی است ولی امسال رقابت برای ما خیلی مهم و حساس شده است. من سعی می‌کنم به عنوان کاپیتان حواسم به همه باشد تا همه بدانند که باید برای موفقیت تیم تلاش کنند. ما هنوز به شدت امیدواریم".

 

منچستر سیتی وینسنت کمپانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی وینسنت کمپانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به‌پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۱۲ برای رئال گلزنی کرد و تیم‌ش را یک بر صفر پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۶ کوین دی بروینه موجب کامبک زدن منچسترسیتی شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

هیچ‌یک از دو تیم در وقت‌های اضافه موفق به‌گلزنی نشدند تا در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی کد خبر 745644

دیگر خبرها

  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»