Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:56:13 GMT

پاساژ زیرک بوکان در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۴۶۷

پاساژ زیرک بوکان در آتش سوخت

آتش سوزی در پاساژ «زیرک» شهربوکان بیش از 2 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.

ظاهر فیضه مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: برای مهار این آتش سوزی که یکشنبه این هفته در خیابان انقلاب این شهر به وقوع پیوست سه تیم از آتش نشانان ایستگاه های شماره یک و 2 سازمان آتش نشانی به محل اعزام شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

فیضه اضافه کرد: تیم های اطفای حریق بلافاصله عملیات مهار را آغاز کرده و به جستجوی افراد محبوس احتمالی پرداختند که با توجه به وسعت زیاد پاساژ و دود بسیار غلیظ محوطه آن مکان، ماموران توانستند کانون حریق را کشف، کنترل و از گسترش آتش به سایر مغازه ها جلوگیری به عمل آورند.
وی کانون آتش سوزی را یک مغازه تعمیرات الکتریکی عنوان کرد و گفت: این مغازه به صورت کامل طعمه حریق و کلیه وسایل داخل آن نیز به خاکستر تبدیل شد.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: علاوه بر وسایل داخل مغازه مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد نیز که در مغازه بود طعمه حریق شد.
وی گفت: برای مهار این آتش سوزی 9 نفر از آتش نشانان حضور داشتند.
 317 مورد آتش سوزی طی سال جاری در این شهرستان مهار شده است که در مقایسه با سال گذشته بیش از 16 درصد افزایش نشان می دهد./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش سوزی شدید یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با تلاش نفسگیر آتش نشانان در شهر رشت خبر داد و گفت: در این حادثه، مردی حدودا ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و دو خودرو مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک واحد تعمیرگاهی، یک باب رستوران و یک باب منزل مسکونی با پشت بام‌های بهم پیوسته در شهر رشت، امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به کاربری مغازه‌ها و اعلام عملیاتی سنگین آتش سوزی، بلافاصله ۳۴ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، شعله‌ور شدن آتش در پشت بام یک باب منزل مسکونی و دو مغازه با کاربری تعمیرگاه ماشین و رستوران را مشاهده کردند و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بنزین و پشت بام‌های متصل بهم، تیم‌های عملیاتی به سرعت از چندین نقطه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مهار آتش سوزی با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان بعد از مدت زمان دو ساعت و پانزده دقیقه مهار شد، تصریح کرد: در این حادثه به خودروهای نمایشگاه همجوار آسیبی نرسید اما دو خودرو پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت و مردی حدوداً ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد و به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 746428

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس