Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال و شمال شرق استان دیاله حاکیست٬ عملیات نیرو‌های عراقی علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش در حومه مناطق «خانقین، جلولاء، مقدادیه، السعدیه، بعقوبه» ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، براساس اطلاعات به دست آمده٬ گروهی از نیرو‌های امنیتی پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیرو‌های نفوذی٬ عملیاتی را در حومه منطقه «الخالص» در شمال استان آغاز کردند و موفق شدند یکی از عناصر ارشد داعش را در این محور شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع میدانی٬ گروهی از عناصر مخفی داعش در حومه منطقه خانقین، عملیات گسترده‌ای را علیه مواضع نیرو‌های تیپ ۴ بسیج مردمی انجام دادند، اما تحرکات آنان در همان گام نخست رصد شد و پس از درگیری‌های چند ساعته حملات به کامل در این محور دفع شد.

به گزارش میزان٬ شماری از عناصر تروریستی داعش در جریان درگیری‌های سنگین در این محور زخمی شدند؛ گفته شده تعدادی از رزمندگان بسیج مردمی در جریان دفع حملات مجروح و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

تروریست‌های مخفی داعش حمله دیگری را هم در روستای «کریم داود» در نزدیکی منطقه «القلعه» از توابع بخش خانقین انجام دادند و خسارت‌هایی را در این محور برجای گذاشتند و از منطقه متواری شدند؛ منابع میدانی اعلام کردند هسته‌های خاموش پس از متحمل شدن شکست‌های سنگین٬ حملات غافلگیرانه را در برخی محور‌ها در دستور کار قرار دادند.

از روستای «ابوخنازیر» از توابع منطقه «ابی صیدا» در شمال شرق استان دیاله خبر می‌رسد، گروهی از عناصر تروریست به گروهی از شهروندان حمله کردند و آنان را به رگبار بستند؛ در جریان این حملات هم یک تن از اهالی زخمی شد؛ عملیات نیرو‌های عراقی در این محور برای شناسایی عناصر مخفی داعش ادامه دارد.

به گزارش میزان٬ در حال حاضر مناطق شمالی٬ شمال شرقی و شمال غربی دیاله از جمله رشته کوه‌های حمرین که با استان‌های که سلیمانیه و صلاح الدین نیز هم مرز هستند به هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش آلوده اند و عملیات نیرو‌های عراقی برای پاکسازی این مناطق همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق ارتش عراق داعش خانقین نیروهای عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی

حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور اسلامی ایران در امور افغانستان، با مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این ملاقات، تحولات منطقه‌ای، تقویت روابط و سایر موضوعات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در ابتدا، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان روابط دو کشور را دوستانه و مثبت ارزیابی کرد و خواهان گسترش هرچه بیشتر روابط در تمام عرصه‌ها شد.

در ادامه، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور اسلامی ایران در امور افغانستان و سرپرست سفارت ایران در کابل، از موضع طالبان در مقابل تجاوزات آشکار رژیم صهیونستی در غزه و محکومیت حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سپاسگزاری کرد.

همچنین طرفین بر گسترش بیشتر روابط حسنه بر اساس اصول حسن همجواری و همسایگی نیک در فضای دوستانه، تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم