Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ هوتن شکیبا که شاید اکثر مخاطبان او را به سریال «لیسانسه‌ها» و در قامت یک کمدین بشناسند در فیلم «شبی که ماه کامل شد» نقش متفاوتی ارائه داد که بسیاری از سخت‌گیرترین منتقدان هم آن را تحسین کردند. ایفای نقش جدی کاراکتر عبدالحمید ریگی، با لهجه و گویش بلوچی اتفاقی بود که عده‌ای هوتن شکیبا را برای آن مستحق جایزه می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر کاظمی همبازی شکیبا در سریال «لیسانسه‌ها» یکی از افرادی بود که یکشنبه شب برای تماشای نقش آفرینی شکیبا در این فیلم به پردیس سینمایی ملت آمده بود. او که تا پایان نشست پرسش و پاسخ این فیلم هم در کاخ جشنواره حضور داشت درباره هوتن شکیبا گفت: «هوتن همیشه من را شگفت زده کرده و بعضی وقت‌ها دلم می‌خواهد از شدت هیجان خفه اش کنم. این شگفت زده شدن برایم تبدیل به عادت شده و نمی‌دانم کی به بازی او عادت می‌کنم که دیگر از بازی هوتن شگفت‌زده نشوم. در الیور تویست بی نظیر بود، در «لیسانسه ها» هم همینطور و در این فیلم هم.»

بازیگر «لیسانسه‌ها» در ادامه با ابراز امیدواری برای اینکه هوتن شکیبا برای این نقش جایزه بگیرد گفت: «من همه فیلم‌ها را ندیدم، ولی امیدوارم بازی هوتن در این فیلم دیده شود و جایزه فجر را بگیرد.»

امیر کاظمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم دوست دارد در چنین نقشی بازی کند گفت: «من اگر بودم هیچوقت این نقش را قبول نمی‌کردم، چون نمی‌توانستم این لهجه را دربیاورم. اگر هوتن هم توانسته برای این است که خیلی از من بااستعدادتر است و این را باید قبول کنم.»

کاظمی و شکیبا با هم به مردم برای یک کار کمدی شناسانده شدند. این بازیگر، اما می‌گوید تمام پیشنهاد‌هایی که این اواخر داشته جدی بوده اند و از این بابت متعجب است: «همه کار‌هایی که امسال به من پیشنهاد شد جدی بود و نمی‌دانم چرا اصلا کار کمدی به من پیشنهاد نمی‌شود. این یکی از مشکلاتم است که کار کمدی از من پخش می‌شود، ولی کار جدی به من پیشنهاد می‌شود.»

به کاظمی می‌گویم برای این گفتگو تیتر می‌زنم «دلم می‌خواهد هوتن را خفه کنم» و او در پاسخ می‌گوید: «صددرصد! اصلا به نظرم تیتر بزنید دوست داریم هوتن را خفه کنیم، چون حس همسرم هم بعد از دیدن فیلم نسبت به هوتن همین بود.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هوتن شکیبا سریال لیسانسه ها امیر کاظمی فیلم شبی که ماه کامل شد جشنواره فیلم فجر بازیگر سریال لیسانسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم

به گزارش giantfreakinrobot، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی چهاردرباره حضور بیشترش در Spider-Man 4 خبر داد.

از زمانی که فیلم Spider-Mane در سال 2021،موفقیت بسیاری کسب کرد و طرفداران بسیاری را برای دریافت اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلمی که  توسط تام هالند و جان واتس با نام اسپایدر من یا بدون بازگشت به خانه جذب کرد.

 تام هالند می‎گوید او در همان ابتدای برنامه ریزی‌‌ها و اوایل کار برای چیزی که امیدوار بوده است به مرد عنکبوتی 4 تبدیل شود، درگیر بوده است. این بازیگر می گوید که به شخصیت مرد عنکبوتی پایبند است.

تام هالند خطاب به کسانی که ممکن است نگران این باشند که چگونه می‌توانند اسپایدرمن یا بدون راه بازگشت به خانه را با حضور شخصیت همیشگی اش دنبال کنند صحبت کرده است و اگر شما به عنوان مخاطب اسپایدر من نگران بودید که تام هالند صدای پایان دادن به مرد عنکبوتی 4 یا حتی بازی او در نقش پیتر پارکر باشد، او به صراحت گفت که هرگز چنین نخواهد شد.

هالند بازیگر با درک قدرت بزرگ و مسئولیت بزرگی که با چنین بازی مورد علاقه طرفداران  این شخصیت همراه است، گفت: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. از این رو واضح است که تام هالند می خواهد برای همیشه نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

بسیاری از طرفداران متعجب بودند که چگونه اوضاع برای تام هالند و اسپایدر من به هم خورده است و این درحالی بود که  هالند مشغول بسیاری از پروژه های دیگر است، به نظر می رسد آینده فرانچایز ابرقهرمانی او نه تنها آینده خوبی قرار دارد و جدی گرفته می شود، بلکه این چیزی است که  هالند و تیم خلاق  آن را ارزشمند می دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!