Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر عفو بین‌الملل در ترکیه از شهرداری منطقه "بشکیتاش" در استانبول خواست تا خیابان کنسولگری عربستان در استانبول را به نام جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی نامگذاری کند. آفتاب‌‌نیوز : در بیانیه عفو بین‌الملل از شهرداری منطقه "بشیکتاش" خواسته شده نام جمال خاشقجی را بر خیابان "اکاسیالی" که کنسولگری عربستان در استانبول در آن خیابان واقع شده، بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه همچنین آمده است: به خاطر این که قتل وحشیانه خاشقجی در یاد همگان بماند و همچنین به خاطر برقراری عدالت در حق این منتقد سعودی درخواست تغییر نام خیابان "اکاسیالی" مطرح شد.
به گزارش پایگاه العربی الجدید، خیابان "اکاسیالی" که کنسولگری عربستان در آن واقع شده پس از کنفرانس مطبوعاتی سازمان عفو بین‌الملل و سازمان خبرنگاران بدون مرز در مقابل ساختمان این کنسولگری  قبلا به صورت نمادین نامش به خیابان جمال خاشقجی تغییر یافت.
جمال خاشقجی دوم اکتبر سال گذشته پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان متهم است که در جریان کشتن خشونت‌آمیز خاشقجی و ناپدید کردن جسد او قرار داشت و این کار با اطلاع و دستور او انجام شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عفو بین الملل کنسولگری عربستان خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود