Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، محصولات نمک دریا تولید شرکت وند آپادانا به علت نداشتن پروانه ساخت معتبر، غیر مجاز اعلام کرد.

گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا حاکیست؛ محصولات نمک دریا و نمک صورتی هیمالیا تولید شرکت وند آپادانا با نام های تجاری کیچن رز، گرین فیلد، گیزنا، نارپ، برا، کیپ تاون و را فاقد پروانه ساخت معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش دیگری از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به خبرگزاری ایرنا، معاون درمان این دانشگاه با بیان این که خدمات سلامت آستارا، از اولویت های این دانشگاه است از بهبود خدمات سلامت در آستارا خبر داد.
اسماعیل نور صالحی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی آستارا از بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، افزود: با توجه به قرار گرفتن در شهرستان مرزی آستارا و گردشگر پذیر بودن، شهرستان دارای اهمیت ویژه ای در حوزه سلامت گیلان است.
وی اظهار داشت: در این زمینه ارتقاء زیرساخت های درمانی و بهبود خدمات سلامت آن شهرستان به ویژه تجهیز بیمارستان شهید بهشتی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است که در این باره جلسه های مختلفی با مسوولان برگزار شده است.
وی با بیان این که بیمارستان شهید بهشتی آستارا، دارای 114 تخت فعال است، خاطر نشان کرد: ضریب اشغال تخت در این بیمارستان، 67 درصد و دارای بخش های، زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی، اتاق های عمل، ICU، CCU، دیالیز، بخش اورژانس، درمانگاه های تخصصی است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: در این مرکز 18 پزشک متخصص در رشته های جراحی عمومی، قلب و عروق، داخلی، اطفال، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، عفونی و اعصاب و روان فعال هستند.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر علاوه بر بخش های تخصصی فوق، بخش ارتوپدی و درمانگاه تخصصی ارتوپدی آن بیمارستان هم فعال است، اظهار داشت: حضور اکثر رشته های تخصصی در بیمارستان آستارا در مقایسه با سایر شهرستان ها، نشانگر توجه ویژه مسوولان دانشگاه به ارتقای سلامت مردم این شهرستان است.
نورصالحی بیان داشت: آماده سازی فضای فیزیکی برای نصب دستگاه سی تی اسکن با هماهنگی گروه فنی دانشگاه و شرکت وارد کننده دستگاه، در دست اقدام بوده و این بیمارستان در اولویت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تجهیز به دستگاه سی تی اسکن قرار دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان اظهار امیدواری کرد تا مسوولان شهرستان آستارا با حمایت های مستمر خود، همانند سابق دانشگاه را در پیشبرد اهداف عالیه خود که همانا ارائه خدمات با کیفیت تشخیصی و درمانی و ارتقای سلامت مردم است، یاری دهند.
**همایش پیاده روی بانوان در محله حمیدیان رشت برگزار شد
همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ، همایش پیاده روی بانوان در رشت برگزار شد.
این همایش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و به منظور ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی بانوان در محله حمیدیان رشت برگزار شد.
شرکت کنندگان در این همایش، حد فاصل مسافت بین کانون سلامت حمیدیان تا پارک مفاخر رشت را پیمودند و در پایان نیز به قید قرعه هدایایی به چند نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي محصول غيرمجاز گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز

 احمدیان اظهار کرد: طی هفته گذشته در ادامه روند بازدید‌های نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان پنج مرکز غیرمجاز در سطح استان پلمب شد.

وی ادامه داد: در طی یک هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیر قانونی و غیر مجاز بودن فعالیت چهار مطب دندانپزشکی قلابی و غیر مجاز به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی در سطح شهر تبریز و یک مرکز زیبایی نیز که به‌ صورت زیر زمینی تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌داد پس از طی مراحل قانونی پملب شدند و پس از پلمب فعالیت غیرمجاز این مراکز مدارک موجود به مقامات قضایی همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

 احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسات غیرمجاز درمانی هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد