Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مرزبانان در سلامت کامل هستند، اظهار کرد: در سطوح سیاسی با مقامات پاکستانی، امنیتی و مرزی و حتی با استفاده از ظرفیت های محلی همه‌ی کارها دنبال می شود تا انشاالله به زودی شاهد آزادی آنها باشیم.

حشمت الله فلاحت پیشه در رابطه با آخرین وضعیت مرزبانان گفت: تلاش برای آزادی مابقی مرزبانان در حال پیگیری است و مسوولین در عالی ترین سطح پیگیر وضعیت و آزادی آنها هستند و ما به آزادی آنها امیدوار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درادامه افزود: در سطوح سیاسی با مقامات پاکستانی، امنیتی و مرزی و حتی با استفاده از ظرفیت های محلی همه کارها دنبال می شود و در نهایت امیدوار هستیم که به زودی آزاد شوند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت جسمی مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزبانان در سلامت کامل هستند و تلاش ها و رایزنی ها باعث شده است صدمه ای به مرزبانان وارد نشود.

گفتنی است که در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۲ تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور ربوده شدند که ۵ تن از آنها در تاریخ ۱ آذر آزاد و به کشور بازگشتند.

شفقنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران عصر چهارشنبه به وقت محلی با استقبال امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد؛ این نخستین سفر وزیر خارجه ایران در سال جدید شمسی به نیویورک، مقر اصلی سازمان ملل متحد و سومین سفر پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

وزیر خارجه ایران قرار است روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست عالی رتبه شورای امنیت سازمان ملل درمورد فلسطین ذیل دستور کار «وضعیت خاورمیانه از جمله مساله فلسطین» شرکت و سخنرانی کند.

امیرعبداللهیان قبل از عزیمت به نیویورک، توقفی در استانبول ترکیه داشت و از سرکنسولگری ایران در این شهر بازدید کرد.

کشور الجزایر پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین را در سازمان ملل به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده و خواستار طرح آن در نشست روز پنجشنبه این شورا شده، اما کشور مالت که رئیس دوره‌ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی (آوریل) است، اعلام کرده که شورای امنیت عصر جمعه به وقت محلی در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

حالا قرار است ۱۵ عضو شورای امنیت روز جمعه برای رای دادن به پیش‌نویس قطعنامه جدیدی که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل است، تشکیل جلسه دهند.

تصویب این قطعنامه مستلزم آن است که حداقل ۹ رأی مثبت را بدون مخالف یا همان وتوی پنج عضو دائم شورای امنیت یعنی آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه و چین به دست آورد.

منابع آگاه می‌گویند که این قطعنامه از حمایت ۱۳ عضو شورای امنیت برخوردار است، اما احتمالا آمریکا یکی از اعضای اصلی شورای امنیت و حامی همیشگی (رژیم) اسرائیل، با آن مخالفت و آن را وتو خواهد کرد.

پیش از این، «ونسا فریزر» سفیر و نماینده مالت در سازمان ملل که در ماه جاری میلادی (آوریل) کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت را بر عهده دارد، پس از برگزاری دومین نشست کمیته ویژه بررسی اعضای جدید در سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، گفت: اجماع و اتفاق نظری وجود نداشت. اکثریت اعضا موافق عضویت کامل فلسطین هستند.

او گفت: بسیاری از کشور‌ها این واقعیت را بیان کردند که فلسطین تمام معیار‌ها را طبق کنوانسیون مونته ویدئو و همچنین ماده چهار منشور که مورد نیاز است، دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند