Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان البرز با اظهار امیدواری از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: تمهیدات ویژه ای به منظور راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در کرج اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «سرهنگ غلامعلی شرق» طی نشست خبری که امروز (۱۶ بهمن) در مرکز پلیس راهور البرز برگزار شد با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور استان البرز با نظر بر این مهم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان البرز شاهد حضور میلیونی مردم خواهیم بود، بیان کرد: تمهیدات ویژه ای به منظور راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است.

 

شرف با بیان این مطلب که در روز ۲۲ بهمن، محدودیت صد در صد ترافیک را خواهیم داشت، مطرح کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن، محدودیت های ترافیکی و در بعضی محورها مسدود بودن راه را در نظر گرفته ایم.

 

وی با اظهار امیدواری از راهپیمایی پرشور در ۲۲ بهمن سال جاری عنوان کرد: انتظار می رود در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شاهد برپایی راهپیمایی به یاد ماندنی باشیم.

 

 

وی تصریح کرد: در همین راستا محدودیت های ترافیکی از تقاطع حضرت امام(ره) تا خیابان بهشتی میدان شهدا و از آن جا به سمت زیرگذر میدان سپاه و بلوار جمهوری ادامه خواهد یافت.

 

شرق در ادامه افزود: همچنین از تقاطع میان جاده ، میدان سپاه، بلوار جمهوری، میدان جمهوری، فلکه اول رجایی شهر تقاطع سربازان گمنام بلوار ماهان میدان جمهوری نیز شاهد تدابیر ترافیکی و محدودیت های عبور و مرور هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیر شماره چهار دولت آباد مقابل مسجد و بلوار علامه جعفری خیابان بهشتی میدان سپاه بلوار جمهوری میدان جمهوری در تمامی مسیرها محدودیت ترافیک خواهیم داشت.

 

رئیس پلیس راهور استان البرز مطرح کرد : از محدوده شمال به جنوب از تقاطع سه باندی به میدان جمهوری و همچنین روگذر طالقانی و بهار به سمت خیابان بهشتی محدودیت صد در صدی ترافیکی خواهیم داشت.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود سرود انقلاب اسلامی ایران نشست خبری فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد رئیس پلیس راهور البرز محدودیت ترافیکی البرز مسیر راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا(ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عباسی افزود: از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا(ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

وی اذعان داشت: همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز