Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:54:20 GMT

تراژدی خاشقجی گذرگاه کسب منافع خدیجه چنگیز شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۷۹۵۰

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد صبح» نویسنده سعودی اقدام «خدیجه چنگیز» نامزد «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی برای انتشار کتابش درباره او را «جنایت وحشتناک» توصیف و وی را متهم کرد که پشت عنوان «نامزد خاشقجی» هویت پوچ خود را پنهان کرده و از جمله افرادی است که از زنده و مرده این روزنامه‌نگار سود می­‌برند و با این فاجعه انسانی به عنوان گذرگاهی برای کسب منافع شخصی و سیاسی خود ابراز همدردی می­‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح معتقد است که خدیجه چنگیز  بر ادامه تحریک احساسات مردم و جریحه دار کردن آنها برای حفظ توجه آنها نسبت به این موضوع اصرار دارد اما به‌رغم این اصرار، پرسش­‌های فراوانی نسبت به انگیزه‌­ها و اهداف خود برانگیخته و حتی یک نفر هم انتظار نداشت که این هدف،‌ مادی باشد. اما این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر و پس از اقدام اخیر چنگیز نمی‌­توان آن را نادیده گرفت.

این نویسنده سعودی در همین راستا خطاب به چنگیز گفت: «آیا تو نمی‌­دانی که تبدیل موضوع جمال خاشقجی به یک عملیات تجاری برای آن که سودی از قبل آن ببری به مثابه ترور معنوی او و عدم احترام به یادبودش است؟»

صبح در پاسخ به پرسش خود تأکید کرد که خدیجه چنگیز این را می­‌داند اما حرص و طمع او نسبت به جمع کردن پول و کسب شهرت بر هر ملاحظه دیگری نزد او اولویت دارد.

این نویسنده سعودی خبر داد که چنگیز در روزهای آینده با این موضوع غافلگیر خواهد شد که ترور معنوی خاشقجی با تمام معیارها جنایت زشتی است که امکان بهره‌کشی دوباره از این تراژدی را از وی سلب کرده و برنامه‌های دیگر او را باطل می‌­کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدیجه چنگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)