Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم با بیان اینکه ماهیانه به هر دانشجوی دکترا ۷۰۰ هزار تومان وام داده می‌شود گفت که ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات در بخش رفاهی به دانشجویان دکترا در سال ۹۷ در نظر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، منصور غلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در پاسخ به سوال رضا انصاری نماینده داراب درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای ساماندهی دانشجویان دوره دکترا گفت: دانشجویان دکترا در زمان تحصیل در اختیار دانشگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز در خدمت آنها هستند؛ تلاش ما ارائه تسهیلات مطلوب در بخش رفاهی همچون تأمین خوابگاه و هزینه‌های زندگی است که تلاشمان تقویت سال به سال آن در برنامه‌ریزی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان به دانشجویان دکترا برای تأمین هزینه‌های زندگی وام داده می‌شود، گفت: پنج سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هزینه‌های رفاهی دانشجویان همچون تأمین خوابگاه و هزینه‌های زندگی اختصاص یافته بود که این میزان در سال ۹۷ به ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

ادامه داد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوال از وزیر وزير علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  این خبر زمزمه‌های افزایش چهل درصدی صورتحساب آب مشترکان این شرکت را تقویت کرده است به ویژه اینکه کریس وستون رئیس شرکت تیمز واتر در مصاحبه با رسانه‌های دولتی انگلیس از رد افزایش صورتحساب تا ۴۰ درصد برای تضمین آینده شرکت خودداری کرد.
همچنین فاش شد این شرکت در پرداخت ۵۰۰ میلیون پوند سود پیش بینی شده سهامداران تا پایان ماه جاری، توانایی ندارد.
رئیس تیمز واتر همچنین از نیاز این شرکت به سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد پوندی در سال‌های ۲۰۲۵-۲۰۳۰ برای تامین نیاز‌های مشترکان خبر داد که احتمالا منجر به افزایش چهل درصدی صورتحساب آنان خواهد شد.
اخبار افزایش صورت‌حساب‌ها آب مصرفی شهروندان در حالی منتشر می‌شود که هزینه‌های انرژی مشترکان شامل گاز و برق بیش از دو برابر شده و هزینه‌های زندگی در این کشور را به طور چشمگیری افزایش داده است.
رسانه‌ها درانگلیس می‌گویند: افزایش آب بهای مشترکان درشرایطی که هزینه‌های زندگی همچنان در حال افزایش است به موج نارضایتی‌ها دامن می‌زند.
وستون، مدیر شرکت آب انگلیس (تیمز واتر) اذعان کرد افزایش صورت‌حساب‌ها «می‌تواند برای مردم بسیار بسیار دشوار باشد»، وی افزود شرکت در حال بررسی این است که برای کمک به آسیب پذیرترین افراد چه کاری می‌توان انجام داد.
بر اساس گزارش مرکز ملی آمارانگلیس، پارسال تورم در این کشور به بالاترین میزان در حدود چهل سال اخیر رسید. موسسات خیریه در انگلیس از جمله جوزف راونتری و شلتر در گزارش‌های خود و بسیاری از خانوار‌ها را در تامین نیاز‌های ضروری زندگی ناتوان توصیف و اضافه کردند بسیاری از خانوار‌ها در این کشور نخستین بار به بانک‌های غذا و موسسات خیریه وابسته شده اند.
به نوشته اسکای نیوز، از زمان خصوصی‌سازی، ده‌ها میلیارد پوند به سهامداران شرکت‌های آب در سراسر بریتانیا واگذار شده است که با توجه به سوء مدیریت مکرر این صنعت، خشم عمومی و سیاسی را برانگیخته است.

دیگر خبرها

  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • مسابقه روز پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم