Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وفایی، مدیر اجرایی امامزاده محمد(ع) کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با فجر فاطمی محیطی تلفیقی از شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر فاطمی را خواهیم داشت و بر همین اساس، پنج شنبه ۱۸ بهمن محفل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در ساعت ۱۰ صبح و مراسم ویژه فجر فاطمی، مهمانی لاله‌ها و 40 سالگی انقلاب از ساعت ۱۶الی ۱۸ در آستان مقدس این امامزاده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این مراسم، 19 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام «مهدی انصاری» برگزار خواهد شد.
این مسئول همچنین از برگزاری مراسم روز شهادت دختر نبی‌اکرم سخن به میان آورد و افزود: قرائت خطبه فدکیه و مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام آقاجانی و با نوای سیدامیر حسینی، همایش رهروان فاطمی با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق و مراسم شام غریبان بعد از نماز مغرب و عشا از جمله این برنامه‌هاست.
وفایی ابراز کرد: سخنرانی بین صلاتین توسط ائمه جماعات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) و دستاوردهای انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و حرم مطهر توسط خادمین آستان، فعالیت خیمه معرفت در ایام فجر فاطمی با حضور کارشناسان و مبلغین اعزامی، پخش طنین الله اکبر ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۱ بهمن از جمله ویژه برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در ایام الله دهه فجر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی وفایی امامزاده محمد دهه فجر محفل انس با قرآن سوگواره یاس نبوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود