Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، وزیر نیرو در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: این سد با اعتبار اولیه ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

رضا اردکانیان افزود: ۲۱ طرح عمرانی در بخش های برق و آب و فاضلاب با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و بخش خصوصی در استان همدان بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح های در حال اجرای این استان به طور متوسط پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

وزیر نیرو ادامه داد: به مناسبت این سفر به صورت همزمان سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ مگاوات به شبکه توزیع برق استان اضافه شد.

اردکانیان اضافه کرد: بخش خصوصی اعتباری نزدیک به ۲ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال در این نیروگاه ها سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به بهره برداری از چند طرح آب رسانی روستایی در استان همدان گفت: بهره برداری از پست ۶۳ کیلوولت به ۲۰ کیلوولت در شهرستان اسدآباد از دیگر طرح های این سفر است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون متر مکعب آب از نهاوند خارج می‌شود که با ساخت این سد مخزنی بخش عمده ای از آن ذخیره می شود.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه سد گرین به عنوان آرزوی ۵۰ ساله مردم نهاوند به زودی بهره بردای می شود افزود: این سد ۲۲ میلیون متر مکعب ظرفیت دارد که ۱۹ میلیون متر مکعب آن برای شرب و سه میلیون متر مکعب آن کار برد صنعتی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان همدان بخش خصوصی مجلس شورای اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده