Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو برگزاری مجامع استانی بانک با هدف بررسی عملکرد شعب بانک در استان ها ، مجمع  استان های کرمانشاه ، ایلام ، گلستان و خراسان رضوی نیز با حضور مدیر عامل ، قائم مقام و مدیران اداره های مرکزی و هم چنین مسئولین بانک در مدیریت های مذکور برگزار شد .

به گزارش صدای ایران در جریان برگزاری مجمع استان خراسان رضوی دکتر نتاج مدیر عامل بانک در سخنانی تفاهم بین لایه های ستادی و عملیاتی را موجب تعالی و رشد سازمان دانست و بر ضرورت ارزیابی دوره های آموزشی درون سازمانی و ارتقاء میزان اثربخشی آن تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مجمع استان خراسان رضوی هم چنین ارزیابی سودآوری شعب و پیگیری مطالبات معوق و رعایت چارچوب منابع  و مصارف مورد توجه قرار گرفت .
بر پایه ی این گزارش در مجمع مدیریت شعب کرمانشاه که با ریاست معاونت طرح و برنامه ی بانک اداره شد ؛ دکتر نجف پور در سخنانی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی دو سال اخیر این استان خواستار اهتمام ویژه ی مدیریت بانک به مشتریان و تلاش مضاعف شعب در خدمت رسانی به مشتریان شد .
بر پایه ی این گزارش معاونت بازرسی و نظارت نیز ضمن تشریح عملکرد این استان نقاط قابل بهبود و قوت شعب را برشمرد و بر ضرورت رفع نقاط ضعف با توجه ویژه ی همکاران تأکید کرد .
روابط عمومی بانک هم چنین در گزارشی از مجمع استان ایلام که به ریاست مدیر عامل بانک برگزار شد ؛ حفظ رتبه ی بیست و نهمی عملکرد این مدیریت  در سال 96 را نسبت به سال گذشته بدون تغییر اعلام کرد .
این گزارش هم چنین حاکی است در جریان برگزاری مجمع استان گلستان نیز موضوع پیگیری مطالبات معوق و ساماندهی شعب بر اساس نیاز مشتریان مورد تأکید قرار گرفت . 
رضا پارسا در خصوص برگزاری مجامع گفت : در راستای تدابیر مدیرعامل محترم بانک امسال نیز نظارت راهبردی تمامی استانها با حضور تیم های تخصصی انجام گرفت و با برگزاری مجمع چند استان باقی مانده برنامه ی نظارت و برگزاری مجامع سال 97 نیز به پایان می رسد .
معاون نظارتی بانک از معاونین و روسای ادارات مرکزی که در به انجام رساندن این امر تلاش وافری از خود بروز داده اند تقدیر و تشکر کرد. 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی