Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قبال جشنواره هنر مقاومت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت، محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح در گفت‌وگویی با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره هنر مقاومت گفت: به لطف خدا و با همکاری و تلاش مجدانه و کوشش‌های جهادی هنرمندان و مدیران عرصه هنرهای تجسمی کشور، شاهد برگزاری این جشنواره در سطح کشور و در انظار عموم مردم از طیف‌ها و سلایق گوناگون بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده از همین جا از زحمات کلیه دست‌اندرکاران جشنواره در کلیه سطوح اعم از داوران و دبیران بخش‌های ده‌گانه، مدیران اجرایی و تیم روابط عمومی جشنواره تشکر می‌کنم و امیدوارم که در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تبلور و تجلی استعدادهای ارزشی کشف نشده این حوزه و اعتلای هنرمندان حال حاضر رشته‌های گوناگون هنرهای تجسمی در سطح کشور باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنر مقاومت افزود: برای ما مایه مباهات و افتخار بود که آثار برگزیده جشنواره هنر مقاومت به صورت کاملاً خودجوش و مردمی و به صورت حرکت‌های کاملاً جهادی در مساجد، محله‌ها، مدارس، مراکز علمی و دانشگاهی و اماکن زیارتی اکران می‌شود و عموم اقشار مختلف جامعه می‌توانند با هنرهای تجسمی از نزدیک ارتباط برقرار کنند و تأثیر بپذیرند.

آستان قدس رضوی (ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، سایت‌های راسخون و khamenei.ir و سازمان مترو تهران و حومه همکاری‌های بسیار نزدیک و تعامل مثبتی را در اکران این آثار ارزشمند با ستاد برگزاری جشنواره داشتند که جا دارد از آنها هم تشکر کنم.

وی با انتقاد از سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در همه جای دنیا شهرداری‌ها از توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در گستره حوزه جغرافیایی خود استقبال می‌کنند و حتی خودشان را به عنوان مشارکت کننده و حامیان مالی و معنوی جشنواره‌ها و فعالیت‌های عام‌المنفعه سهیم می‌دارند که در دوره‌های گذشته به همین شکل عمل می‌شد؛ اما متأسفانه با وجود قول همکاری و مساعدت ویژه، در ایام جشنواره به بهانه درج یا عدم درج لوگو و نشان "روایت فتح" که یادگار جاودان سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است و متولی برگزاری این نمایشگاه است، این موضوع یعنی اکران شهری آثار برگزیده را ملغی اعلام کردند و از ادامه همکاری سر باز زدند. به این دوستان نیز اعلام می‌دارم که جشنواره نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران مخاطبان و مشتریان خودش را پیدا کرده است، اما متأسفانه این مردم نجیب پایتخت هستند که در چهل سالگی انقلاب از دیدن و رؤیت کلان این آثار در سطح شهر محروم شده‌اند.

وی ادامه داد: ما همچنان آمادگی این را داریم که با همکاری این سازمان و نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط آثار مربوط به این نمایشگاه را به یُمن و برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر تهران و ایران اکران کنیم تا همه ایران با دستاوردهای کشور و بخش‌های مختلف این جشنواره آشنا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

شهردار منطقه ۵ شهر تهران از ثبت سه اثر تاریخی این منطقه در فهرست آثار ملی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، داوود گودرزی با اشاره به برپایی 5 ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت 29 کانون گردشگری در منطقه 5، اعلام کرد: بیش از  4800 گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاههای اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند.  

وی در ادامه بیان کرد: منطقه 5 با توجه به حضور پر برکت 13 امام زاده و  داشتن ظرفیت های تفریحی نظیر  مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم ،مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه های گیلاس در اردیبهشت،جشنواره شاتوت در تابستان،جشنواره خرمالو در پاییز سال 1403 خبر داد و  گفت: از دیگر برنامه های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه ، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی است. 

وی اظهار داشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته 18 مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به 21 ثبت در حوزه بناهای تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه 5 در پایان به انتشار کتابچه جاذبه های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)،انتشار فلش کارت های جاذبه های گردشگری منطقه 5،فیلم های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه های جاذبه های گردشگری منطقه،ثبت تمبر پل آجری و اجرای تورهای مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد؛
در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های مذهبی و تاریخی  موجود، حوزه های گردشگری منطقه پنج را  وسعت داده  و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران