Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد ودود حیدری، مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آئین شکرانه بهره‌برداری از طرحها و پروژه‌های اشتغال‌زایی و ایجاد و مقاوم سازی  ۲۷۰ شغل توسط این قرارگاه که در استان کرمان برگذار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  با تکیه بر تاکیدات رهبر انقلاب، رویکرد محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم را دنبال می‌کند و در این راه مجموعه‌هایی از قبیل بنیاد برکت، بنیاد برکت احسان، مجموعه‌های خدمات رسان دارویی و قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه نتیجه فعالیت‌های گروه‌های جهادی باید به‌ سمت حل مشکلات و معضلات در مناطق محروم هدایت شود، تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی، درمان و بهداشت، عمرانی را حل کرد.

حیدری با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در حوزه اشتغال نوپا است، گفت: قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال ۹۷، چهل گروه جهادی را در حوزه اشتغال‌زایی هدایت و ساماندهی کرده است.

وی ادامه داد: خروجی فعالیت این ۴۰ گروه جهادی در زمینه ایجاد اشتغال‌، ۸۰ طرح اشتغال‌زایی منجر به ایجاد و یا مقاوم سازی ۲۷۰ شغل بود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از افتتاح ۲۰ طرح جهادی در استان کرمان خبر داد و افزود: این ۲۰ طرح شامل طرح‌های اشتغال‌زایی، عمرانی، مدرسه‌سازی، آبرسانی و.... است که توسط جهادگران همکار با قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شده است.

حیدری تاکید کرد: معتقدم در جشن چهل سالگی انقلاب، باید پرچم خدمت‌رسانی حداکثری به مردم و ایجاد سرمایه‌های اجتماعی در نظام اسلامی را همانند چهل سال گذشته بالا برده و تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی جهادی و ارزشی توده مردم و محرومین را با هر رویکرد سیاسی دوست می‌دارد و به ایشان خدمت می‌کند،گفت: اگر پرچم خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین را به دست بگیریم  آینده‌مان بهتر از گذشته خواهد بود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به مشکلات امروز کشور، خاطرنشان کرد: این مشکلات در مقابل امیدواری‌هایمان، اندک است؛ خدا را شاکریم که در مسیر خدمت‌ رسانی به مردم قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه