Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:31:46 GMT

پروژه کنارگذر ایوان کلنک زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۹۰۱۵

پروژه کنارگذر ایوان کلنک زنی شد

ایلام - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طرح احداث کنار گذر ایوان کلنگ زنی و مدرسه ماژین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ایوان روز چهارشنبه در این آیین گفت: کار مطالعاتی و ایجاد کنارگذر ایوان چندین سال است که در اولویت کاری این شهرستان قرار گرفته، اما تاکنون اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ساخت کنارگذر علاوه بر بهبود ترافیک در جلوگیری از تخریب زیرساخت ها بسیار موثر است، تصریح کرد: برای اجرای پروژه کنارگذر ایوان در محور ایلام - کرمانشاه 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
امیدعلی سبزی گفت: ایجاد کنارگذر یکی از مطالبات و ضروریات این شهرستان است چرا که با احداث آن مشکلات ترافیکی سطح شهر ایوان مرتفع خواهد شد.
وی یادآور شد: مدرسه ماژین میان سرخ نیز با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7180/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهلمين فجر انقلاب افتتاح و كلنگ زني ايوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپاهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی جهت بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰۶ میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به ۲۰۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً ۱۹۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای می‌باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

کد خبر 6085685

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود