Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:30:58 GMT

پاسخ رد سونیا نوری‌زاد به سرمربیگری تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۹۲۱۸

پاسخ رد سونیا نوری‌زاد به سرمربیگری تیم ملی

سونیا نوری‌زاد هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان را نپذیرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی‌که کمیته فنی فدراسیون قایقرانی سونیا نوری‌زاد را به‌عنوان سرمربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان انتخاب کرد، اما نوری‌زاد این مسئولیت را نپذیرفت. او پس از بررسی شرایط، در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد فدراسیون را قبول نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری‌زاد در پاسخ به این پرسش که "چرا هدایت تیم ملی آب‌های آرام بانوان را نپذیرفت؟" بیان کرد: در حال حاضر شرایط فدراسیون پایدار نیست. من هم پس از بررسی‌های لازم و با توجه به داشتن دلایل شخصی و شرایط فعلی فدراسیون، به این نتیجه رسیدم که فعلا زمینه همکاری مهیا نیست.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی‌بر این‌که "امکان دارد در آینده شاهد پذیرش این مسئولیت باشیم؟"، تاکید کرد: چنانچه در آینده مسئولان فدراسیون تمایل به مذاکره داشته باشند و شرایط مناسب و به‌گونه‌ای ایده‌آل باشد که این مسئولیت بزرگ را در این شرایط حساس قبول کنم، حتما خواهم پذیرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوری زاد قایقرانی سونیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا نهم فروردین در فارس حاکم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، به گفته کارشناس هواشناسی فارس از فردا تا عصر پنج شنبه نهم فروردین ، جوی آرام و پایدار همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری در استان پیش بینی می شود.

 هنرپیشه افزود: از شب پنج شنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از شمال و شمال شرق استان ، این مناطق شاهد بارش های پراکنده خواهند بود. 

 

 

دیگر خبرها

  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • جوی آرام و پایدار تا نهم فروردین در فارس حاکم است
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان