Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز - عزیز الله شهبازی گفت: با توجه به اظهارات معاون رییس جمهور از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع، توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی استاندار البرز صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از یک مجتمع پذیرایی در کرج که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صورت گرفت، اظهار کرد: حضور دکتر مونسان در البرز نشان از اهمیت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ایجاد این مجموعه یک هم افزایی و تعامل ویژه ای صورت گرفته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: البرز ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف گردشگری، طبیعت گردی و بومگردی دارد که باید برنامه محور در راستای بهره برداری از آنها اقدام کرد.

استاندار البرز به موقعیت جغرافیایی و فرصت های فراوانی در این استان اشاره کرد و گفت: باید اقامتگاه های مختلفی در این مهم در نظر گرفته شود و اکنون گروه های بزرگی در حوزه های گوناگون سرمایه گذاری داخلی و خارجی به البرز سفر می کنند که نیاز به فضاهای اقامتگاهی و سالن های برگزاری نشست و همایش دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات معاون رییس جمهور  از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

استاندار البرز در پایان با اشاره به اینکه در استان با عزم و اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری در البرز برنامه ریزی و اقدام می کنیم، ‌گفت: در این راستا از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره برداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز صندوق توسعه ملی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز

البرز- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به ثبت ۴۱ اثر از استان البرز در فهرست میراث ناملموس، همکاری مردم برای شناسایی و معرفی آیین‌ها و رسوم مناطق مختلف استان و ثبت آن‌ها را بسیار مؤثر و مهم عنوان کرد.
رحیم خاکی اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن فرهنگ و پیشینه غنی مانند سایر استان‌ها دارای رسوم و آیین‌های خاصی است که به‌خصوص  در روستاهای شهرستان‌های البرز هنوز برخی از آن‌ها پابرجا مانده است.
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آنچه به ارزشمندتر شدن موجودیت فعلی یک سرزمین کمک می‌کند آگاهی از تاریخ و پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردمان آن سرزمین و انتقال آن به آیندگان است.
او افزود: اداره کل میراث‌ فرهنگی استان البرز با تلاشی مضاعف توانسته به حفظ و معرفی بسیاری از آیین‌ها و میراث ناملموس این استان کمک کند.  منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان