Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی خودش تصمیم می‌گیرد در ال کلاسیکو به میدان برود یا نه.

طرفداری - بارسلونا برای ال کلاسیکو منتظر مشخص شدن وضعیت دو ستاره خط حمله خود است؛ لیونل مسی و عثمان دمبله.

به گزارش ادو پالو از موندو دپورتیوو، پیش بازی ال کلاسیکو تحت تاثیر وضعیت آمادگی مسی قرار گرفته است. همه منتظرند تا ببینند شماره 10 بارسا به این بازی می‌رسد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی دیروز در تمرینات شرکت نکرد و در سالن بدنسازی ماند. اتفاقی عادی و روتین در جلسات تمرینی پس از بازی‌ها که این بار به دلیل آسیب دیدگی مسی در جریان بازی با والنسیا، نشانه‌ای نه چندان مثبت برای هواداران بارسا بود.

خبر خوب این است که مسی مصدوم نیست. مشکل او انقباض ماهیچه ران پای راست - کوفتگی - است که با ضربه لاتو حاصل شد. در رختکن بارسا کسی نگران وضعیت مسی نیست حتی اگر او نتواند در ال کلاسیکو به میدان برود. تمرین امروز همه چیز را مشخص خواهد کرد و در نهایت این خود مسی خواهد بود که تصمیم می‌گیرد فردا مقابل رئال مادرید بازی کند یا خیر. البته اگر ریکاوری مسی طبق برنامه پیش نرود، شاید والورده ریسک نکند و مسی را در لیست تیم هم جای ندهد.

مسی شخصا دوست دارد بازی کند چون هم به اهمیت بازی واقف است و هم اینکه بازی رفت دو تیم در لالیگا را هم از دست داده بود. با این حال خود مسی هم قصد ریسک کردن ندارد تا بعدا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان دو اولویت این فصل، تاوانش را بپردازد. مسی قهرمانی در کوپا دل ری را هم می‌خواهد ولی اولویت‌ها مشخص است. اگر مسی فردا بازی کرد به این معنا است که او و تیم پزشکی به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ ریسکی مبنی بر مصدومیت احتمالی وجود نداشته است. در غیر این صورت، مسی بازی نمی‌کند.

دیگر بازیکنی که وضعیتش برای ال کلاسیکو مشخص نیست، عثمان دمبله است. دمبله بیش از دو هفته پیش در جریان دیدار مقابل لگانس از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شد و طبق پیش بینی‌ها باید به بازی با والنسیا می‌رسید که این طور نشد. او دیروز بالاخره به تنهایی کار با توپ را شروع کرد و به نظر می‌رسد حداقل از ناحیه مچ پا مشکلی ندارد. با این حال او در روزهای اخیر مبتلا به آنفولانزا نیز شده بود و تب شدیدی داشت. دمبله مطمئنا قادر به 90 دقیقه بازی کردن مقابل رئال مادرید نیست چون ریتم بازی‌اش را پیدا نکرده ولی وضعیتش به گونه‌ای هست که انتظار می‌رود در لیست تیم قرار بگیرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین جدی رئال برای بازی حساس مقابل بارسا امروز به انجام رسید. کارلو آنچلوتی توصیه های تاکتیکی مهم را به شاگردانش داد و رئالی ها که سرمست از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند، با انگیزه فراوان خود را مهیای ال‌کلاسیکو کردند.

در تمرین امروز فرلاند مندی به دلیل مشکل عضلانی غایب بود و کار نکرد. مارکا نوشته حضور او برای بازی فردا غیرممکن نیست ولی تمرین نکردن روز قبل از بازی نشان از جدی بودن مشکل او دارد و بعید است در دسترس باشد. اگر در نهایت او به بازی نرسد، ناچو یا فران گارسیا در سمت چپ بازی خواهند کرد.

نکته جالب تمرین رئال حضور تیبو کورتوا بود. گلر بلژیکی سه هفته قبل در تمرینات مصدوم شد ولی زودتر از انتظارات برگشته است. فعلا ولی بعید است کارلتو روی او ریسک کند و شاید در هفته های پایانی و در صورت تشریفاتی شدن بازی های رئال در لالیگا، به کورتوا هم بازی برسد.

دیگر خبرها

  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!