Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:08:01 GMT

از لوگوی جدید مجموعه اسنپ رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۰۱۵۰

از لوگوی جدید مجموعه اسنپ رونمایی شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امسال، نو شدن برای ما در خانواده اسنپ متفاوت‌تر از همیشه اتفاق افتاده است. در یک اقدام مشترک تصمیم گرفتیم هویت بصری مجموعه اسنپ را تغییر دهیم تا همه لباسی نو به تن کنیم و بیش از پیش به یکپارچگی برسیم.

ما در خانواده اسنپ قصد داریم تا همسو با چشم‌اندازمان در مسیر رسیدن به زمین سبز قدم برداریم؛ به امید روزهایی که به یاری خدمات‌ هوشمند انرژی کمتری از زمین گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی می‌دانیم هنوز انتظاراتی وجود دارد که برآورده نساختیم؛ اما همیشه نگاهمان رو به جلو بوده و با درس گرفتن از تجربه‌ها، تلاش کردیم رویاهای‌مان را به واقعیت تبدیل کنیم.

این تغییر آغاز یک ماجراست!

امروز اسنپ به یک سبک زندگی تبدیل شده؛ امکانی که قصد دارد با گسترش خدماتش کیفیت زندگی همراهان خود را افزایش دهد. از همین رو، به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند خریدهای روزانه.

سفر ما از چهار سال پیش شروع شد و در این مسیر تغییرات زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز رویاهای زیادی داریم که هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم. بدون شک این قدم پیش‌زمینه اتفاقات بزرگی خواهد بود که در مسیر بهتر شدن خدماتمان برای شما صورت می‌گیرد؛ پس صمیمانه می‌خواهیم که همراه این تغییر باشید.

در حال حاضر تمام کاربران اسنپ بعد از آپدیت اپلیکیشن خود می‌توانند با این تغییر همراه باشند. گفتنی است کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس از طریق لینک دانلود مستقیم می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

کد خبر 4533465

منبع: مهر

کلیدواژه: اسنپ برندسازی تاکسی آنلاین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سر دلبران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه قرآن برگزار شد.

در این مجموعه کتب به بیان جایگاه اهل بیت (ع) در بیان ادیبان مسیحی پرداخته شده است.

محمدمهدی اسماعیلی در بخشی از این مراسم گفت: در راستای گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از طرح‌های خلاقانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود.

در این مراسم همچنین شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، میهمانان خارجی و جمعی از اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند.

کد خبر 6063508 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • رونمایی از شعار و لوگوی روز جهانی تنوع زیستی سال ۲۰۲۴
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس