Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:05:50 GMT

ورزشکاران بسیجی مورد تجلیل قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۶۷۷

ورزشکاران بسیجی مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از مدآل آوران و قهرمانان رشته های ورزشی بسیج کشور به میزبانی سپاه محمد رسول الله و با همکاری ناحیه ٣٢٣مالک اشتر در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار شد که طی آن به مناسبت چهلمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پاس درخشش ورزشکاران بسیجی ودر جهت ترغیب نوجوانان وجوانان به امر ورزش در حضور تنی چند از پیشکسوتان ورزش کسور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار یزدانی درباره تشویق وترغیب نیروی انسانی بسیج به ورزش اشاره کردند و تمام جوانان را به ورزش فرا خواندند.

در این مراسم از سعید ملایی، محمدبریمانلو دو قهرمان ارزنده جودوی جهان و رضا ضیایی مدیر فنی آکادمی استقلال تجلیل  به عمل آمد. سردار یزدانی، سرهنگ مغروری، و شیرازی ها  رئیس حوزه ٣٢٣ در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 4534725

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج تجلیل از ورزشکاران ورزشکاران بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا