Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:42:37 GMT

آزادی 14زندانی جرائم غیرعمد در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۹۵۲

آزادی 14زندانی جرائم غیرعمد در قزوین

طی 9 ماهه سال جاری 14 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از محل زکات جمع آوری شده، از زندان آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه ستاد دیه استان ظهر امروز(سه شنبه) در اداره کل کمیته امداد استان قزوین برگزار و در خصوص تعامل و همکاری دستگاه‌ها و موسسات خیریه برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مجید مومنی بیان کرد: در میان زندانیان کسانی هستند که به دلیل جرائم غیرعمد گرفتار میله‌های زندان شده اند و ستاد دیه برای آزادی آنها تلاش می‌کند. 

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین نیز با توجه به رسالت خود و با عنایت به عضویت در این ستاد، موضوع آزادی زندانیان غیرعمد را پیگیری می‌کند. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: طی 9 ماهه سال جاری 14 زندانی با صرف هزینه ای بالغ بر 132میلیون و 800هزار تومان از محل وجوه زکات جمع آوری شده استان، آزاد شدند. 

وی اضافه کرد: هم اکنون 517 خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین هستند که به این خانواده‌ها خدمات مختلف ارائه می‌شود. 

مومنی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) با تأسی به اندیشه تابناک بنیانگذار جمهوری اسلامی برای خدمت به محرومان تلاش می کند و در حال حاضر بیش از 28 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند که معادل 3.9درصد جمعیت استان هستند. 

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به نیازمندان طرح‌های مختلفی را تدارک دیده است که کمک‌های جمع آوری شده را براساس نیت نیکوکاران برای نیازمندان هزینه می‌کنیم، البته با توجه به رویکردهای "آی تی" در جامعه امکان پرداخت کمک به صورت اینترنتی و پیامکی فراهم شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: امکان کمک به محرومان در قالب نیازهای آنان در دستگاه های عابربانک و از طریق سامانه پیامکی # 028*8877* فراهم است. 

وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) استان قزوین آمادگی دارد برای ارتقا خدمت به نیازمندان با موسسات خیریه و ستاد دیه استان همکاری خود را گسترش دهد تا بتوانیم به صورت هماهنگ نسبت به همکاری و هم پوشانی برای ارائه خدمت اقدام کنیم. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید نادر شبیبی گفت: در آخرین روز‌های سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

وی با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا در قالب پویش‌های مختلف و یا با استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف از ورود افراد بیشتر به زندان‌های استان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان