Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اگر تا دیروز امریکا، ایران را در برابر سیاست‌های خود می‌دید، امروز در میان شرکای اروپایی امریکا نیز انشقاق ایجاد شده و این یکی از نشانه‌ها افول قدرت امریکاست که پیش‌تر نیز برخی اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی بدان تصریح کرده بودند.» آفتاب‌‌نیوز : عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان نوشت: آقای پمپئو گفته رئیس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولاً رئیس‌جمهور ایران خود در تمام اتفاقات و تلخ و شیرین‌های انقلاب مسؤولیت داشته، بنابراین نمی‌تواند چنین نظری داشته باشد، ثانیاً انقلاب اسلامی ایران وابسته به اشخاص نیست.
«با» یا «بدون» آنها حرکت می‌کند، هیچ فردی در ایران جایگاهی برتر از امام خمینی(ره) نداشته است و با رحلت او انقلاب متوقف نشد. ثالثاً دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای دوست و دشمن آشکار شده است و شما در سیا (CIA) همه این آمارهای قبل و بعد انقلاب را دارید، یک‌بار لطفاً مرور کنید.
رابعاً اگر در این سال‌ها انقلاب ایران شکست خورده بود برای مذاکره با آن، این‌قدر التماس نمی‌کردید و متوسل به تحریم و تهدید و خالی کردن جیب شیوخ عرب و منافقین دلقک و تشکیل کمیته ویژه با رژیم صهیونیستی و راه‌اندازی سفارت مجازی و… برای سرنگونی‌اش نمی‌شدید!
خامسا اگر تا دیروز امریکا، ایران را در برابر سیاست‌های خود می‌دید، امروز در میان شرکای اروپایی امریکا نیز انشقاق ایجاد شده و این یکی از نشانه‌ها افول قدرت امریکاست که پیش‌تر نیز برخی اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی بدان تصریح کرده بودند. شما و رییس‌جمهورتان روزی نیست که از قدرت ایران و از تأثیری که ایران انقلاب اسلامی بر مردم منطقه دارد، سخن نگویید. همه اینها به کنار، این واقعیت که چهل سال پیش نیروهای شما از ایران اخراج شدند و امروز از سوریه، عراق و افغانستان، قابل کتمان نیست. اکنون باید سوال کرد آیا اهداف ایران انقلابی محقق نشده است یا خیال‌های خام شما؟ فعلاً خیال‌های خام شما، با وجود میلیاردها دلار هزینه، نتیجه نداشته و این خود نشانی از این واقعیت که شما #هر لحظه_شکست خورده‌اید.
آقای پمپئو خواب خوش و خیال خوش هر دو یک منشأ دارند آن هم…؟!
منبع: روزنامه اعتماد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پمپئو شورای نگهبان کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 

 در این بیانیه آمده است: 

«وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَ یَكُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِینَ‌» (سوره بقره آیه 193)

شب گذشته سرانجام انتظارها به پایان رسید و حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام و مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار گرفت.

این رژیم جنایتکار و کودک‌کُش در ادامه شرارت‌هایش در روزهای گذشته با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، جمعی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رساند و می‌بایست پاسخی محکم و بازدارنده دریافت می‌کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده‌ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک‌های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

عملیات باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همراهی جبهه مقاومت همراه بود، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین که در ماه‌های گذشته تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، خوشحال کرد و آن‌ها را به آزادی قدس در آینده نزدیک امیدوارتر ساخت.

شورای نگهبان ضمن قدردانی از رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوار است که جشن بزرگ آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باحضور باشکوه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیش و مات سیاسی پس از شوک موشکی
  • ببینید | تعبیر جالب فرمانده انگلیسی از گستردگی حملات ایران؛ بزرگترین حمله پهپادی تاریخ!
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
  • قدردانی شورای نگهبان از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
  • قدردانی شورای نگهبان از نیرو‌های مسلح و جبهه مقاومت
  • قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت
  • واکنش شورای نگهبان به حمله ایران به اسرائیل
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
  • اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی