Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور کرج، گفت: به منظور تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان استان در روز 22 بهمن تمهیدات ویژه ترافیکی وهماهنگی لازم با نهادهای خدماتی، سازمان های امدادی و نیروی انتظامی انجام شده و برای برگزاری مراسم یوم الله آمادگی کامل داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، «سرهنگ غلامعلی شرق» در نشست خبری با اعلام محدودیت های ترافیکی برای روز 22 بهمن گفت: از ساعت 12 شب 21بهمن خودروهای سنگین در طول مسیر راهپیمایی اجازه توقف نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرق با بیان اینکه از ساعت 6 صبح روز راهپیمایی محدودیت 100درصدی داشته وهمه معابر ورودی و خروجی به محدوده راهپیمایی از ساعت 6 صبح مسدود خواهد شد افزود: ساکنان این مناطق که قصد تردد و سفر دارند از مسیرهای جایگرین استفاده کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا امنیت ترافیکی و انتظامی مسیرهای ترافیکی تامین شود.

رییس پلیس راهور کرج با اعلام مسیرهای اصلی راهپیمایی گفت: مسیر شماره یک از تقاطع امام« خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، زیرگذر طالقانی، میدان سپاه، میدان جمهوری» مسیر شماره 2 « تقاطع میانجاده، طول خیابان شهید بهشتی، میدان سپاه، میدان جمهوری» مسیر شماره 3 « فلکه اول رجایی شهر، تقاطع سربازان گمنام، بلوار ماهان، میدان جمهوری» و مسیر شماره 4 که امسال به مسیرهای قبلی اضافه شده از «دولت آباد مقابل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) بلوار علامه جعفری، خیابان شهید بهشتی، میدان سپاه و میدان جمهوری است».

سرهنگ شرق با بیان اینکه در همه مسیرهای فرعی منتهی به این چهار مسیر محدودیت 100درصدی ترافیکی خواهیم داشت گفت: «از میدان والفجر به سمت زیرگذر سپاه»، « محدوده شمال به جنوب پل شهدای روحانی»، «خروجی های خیابان مطهری به سمت میدان جمهوری»، «تقاطع استانداری به بلوار ماهان و میدان جمهوری» و «تقاطع سه باندی به بلوار جمهوری» بعد از عبور مردم مجددا محدودیت برقرار خواهد شد.

سرهنگ شرق افزود: در همه مسیرهای فرعی مانند روگذر طالقانی به بهشتی ، مظاهری به شهدا و همچنین بهار به بهشتی محدودیت 100 درصدی داریم.

وی با درخواست از شهروندان گفت: مانند سال های گذشته مردم خودروهای خود را قبل از ورود به محدوده ترافیکی پارک کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی که به صورت رایگان در 4 مسیر تعیین شده مسافران را جابجا می کنند استفاده کنند.

سرهنگ شرق گفت: علاوه بر مرکز استان در 6 شهرستان دیگر نیز محدودیت های لازم برای مسیرهای راهپیمایی تعیین و به اطلاع شهروندان رسیده است.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعلام محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا از میدان امام ساری تا میدان ابن شهرآشوب(دروازه بابل ) این شهر به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت : از ساعت 6 و نیم صبح 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت 6 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و اذعان داشت: شهروندان ساروی برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند