Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:20:16 GMT

۶۰ دوربین راهپیمایی تهران را پوشش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۶۱۹

۸ دستگاه واحد سیار، ۸ دستگاه اس ان اجی، ۴ دستگاه هلی‌شات و در مجموع ۶۰ دستگاه دوربین برای پوشش طول مسیر راهپیمایی تهران پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، جلسه هماهنگی برای پوشش مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما، شریفی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، مدیران پخش، تأمین برنامه و تولید فنی شبکه‌های سیما و تهیه‌کنندگان امروز در محل معاونت سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و بسیج امکانات و ظرفیت‌های سیما، بر پوشش هر چه مطلوب‌تر بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در ۲۲ بهمن تاکید کرد.

مرتضی میرباقری با بیان اینکه چشم دوست و دشمن به حضور مردم در روز ۲۲ بهمن است، گفت: دشمن که برای ناامن کردن و ضربه زدن به این کشور و ملت از هیچ خباثتی فروگذار نکرده منتظر است تا نتیجه مکرهای خود را در روز ۲۲ بهمن ببیند.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۱۳ آبان افزود: مردم فهیم ایران ان شاءالله بار دیگر با حضور پرشکوه خود ضمن خنثی کردن نقشه بدخواهان نقش خود را ایفا خواهد کرد و در این شرایط شما همکاران نیز باید جانانه و دقیق حق این حضور را ادا کنید.

معاون سیما تصریح کرد: تلاش شما در طول نیم‌روز، بزرگ‌ترین رویداد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را روایت خواهد کرد پس باید مجاهدانه در این مسیر همراه با ملت قدم بردارید.

مرتضی میرباقری با تقدیر از اقدامات شبکه‌های سیما در سال جاری اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر بود تمامی دستگاه‌ها گزارش‌هایی از دستاوردهای خود برای پخش از تلویزیون آماده و ارائه کنند اما بار این مهم نیز را رسانه ملی به دوش کشید.

وی با اشاره به ساختارهای مختلف برنامه‌سازی برای بیان افتخارات و دستاوردهای کشور گفت: مردم فقط با تماشای برنامه‌هایی نظیر ایران ۲۰ و اولین‌ها با شصت دستاورد مهم کشور آشنا شدند.

میرباقری با اشاره به گرم نگه داشتن آنتن سیما در ایام سال بیان کرد: قاطعانه می‌توانیم بگوییم در حوزه تولید فکر و فرهنگ در فاصله‌ای قابل اعتنا از دیگران قرار داریم و مورد توجه مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پوشش حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن و نمایش آن در قاب سیما برای همگان امیدآفرین و آرامش‌بخش خواهد بود.

همچنین در این جلسه مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ماه قبل گفت: معاونت سیما برای پوشش مطلوب رسانه‌ای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تدارک خوبی دیده است و حدود ۴۰۰ نفر از همکاران با تجربه این رویداد باشکوه را برای پخش از طریق شبکه‌های ملی، برون مرزی به تصویر خواهند کشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یکماه این سند را تهیه کنند.
وی افزود: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محور‌های اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.
حسین نژاد اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.
مرتضی بهزادفر افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکار‌های مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناور‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.
وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.
در نشست شورای برنامه ریزی استان نامه اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دستور کار بعدی بود در این قانون آمده است که پنج درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان را می‌توانیم به کمک‌های فنی و اعتباری و بیست درصد این اعتبارت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم