Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:25:13 GMT

عالیشاه: تقوی به پرسپولیسی‌ها تهمت زد!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۶۴۵

عالیشاه: تقوی به پرسپولیسی‌ها تهمت زد!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من برای آقای تقوی احترام قائلم اما او چطور گفته تعدادی از هواداران یک تیم که حتما منظورش پرسپولیس بوده برای باخت تیم ملی لحظه شماری می‌کردند؟

به گزارش مشرق، امید عالیشاه در خصوص مطلبی که محمد تقوی در صفحه شخصی خود بر علیه پرسپولیس نوشته است، گفت: وقتی که متن آقای تقوی را خواندم برایم باور کردنی نبود که یک شخص فوتبالی که سال‌ها در خارج از کشور حضور داشته و با فوتبال روز دنیا آشناست این صحبت‌ها را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرده که زمانی که استقلال به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیده هیچ حمایتی از این تیم نشده اما به خاطر لطف مدیرانی که به پرسپولیس علاقه دارند بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا در مدارس پخش شده است. واقعاً شنیدن این صحبت‌‌ها از یک فرد فوتبالی و با تجربه عجیب است. اینکه سال‌ها است یک تیم ایرانی نتوانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد گناه ما است؟ ما که درخواست پخش بازی پرسپولیس را از تلویزیون برای مدارس نداشتیم بلکه به دلیل هواداران زیاد پرسپولیس و به خاطر اینکه در آن روز خیلی‌ها پیگیر بازی پرسپولیس بودند این اتفاق رخ داد و اینطور نیست که کسی به ما لطفی داشته باشد. برای من سوال اینجاست که پخش بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا چه منافاتی با منافع ملی داشته که آقای تقوی این موضوع را مطرح کرده است؟

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به انتقال جنجالی منشا به استقلال

وی ادامه داد: من برای آقای تقوی احترام قائلم اما او چطور گفته تعدادی از هواداران یک تیم که حتماً منظورش پرسپولیس بوده برای باخت تیم ملی لحظه شماری می‌کردند؟ این موضوع یک تهمت است حالا چه به هواداران پرسپولیس و چه به هواداران هر تیم دیگری. شاید هواداران در بازی‌های باشگاهی با هم کری داشته باشند که حتماً دارند و این از جذابیت فوتبال است اما بدون شک همه مردم ایران خواهان موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها بودند و کسی برای باخت تیم ملی لحظه شماری نکرده است. نوشته آقای تقوی برای من و خیلی از بازیکنان عجیب است. ما با احساسات هواداران تیم مورد علاقه او چه کاری داشتیم که این صحبت‌ها را مطرح کرده است؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر امید عالیشاه پرسپولیس محمد تقوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی