Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی ظهر سه شنبه در همایش یاوران انقلاب، با یادآوری اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با تقدیم خون خود، سهم قابل‌توجهی را در به ثمر رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند، افزود: ما امروز به برکت خون همین شهدا در امنیت و آرامش کامل به سر می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی با هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل بود که تحولی عظیم در تاریخ معاصر ایران به وجود آورد، اظهار کرد: امروز به جرأت می‌توان از جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان به‌عنوان پیش‌قراولان پیرو خط رهبری یادکرد؛ چراکه این قشر هم در دوران انقلاب، هم در دوران دفاع مقدس و هم در عصر حاضر از این نظام در همه صحنه‌ها دفاع کرده‌اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان بابیان اینکه امروز اهتمام به موضوع پرورش از رویکردهای نظام آموزشی در کشور بوده و به همین خاطر برنامه‌های مختلفی در همین راستا برای دانش‌آموزان در نظر گرفته‌شده است، یادآور شد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید توسط خود مردم برگزارشده و این برنامه‌ها رنگ و بوی مردمی داشته باشد، به همین خاطر همه برنامه‌هایی که در این راستا شاهد برگزاری آن هستیم، توسط همین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌شده است.

عباسی تأکید کرد: در بیش از ۳۰ کانون دانش‌آموزی در استان جنگ‌های شادی با مضامین آموزشی، تربیتی و قصه‌گویی با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی به لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب تأکید کرد و گفت:  اجرای طرح نامه به شهید و جشنواره پرواز بادبادک‌ها برای اولیا و دانش‌آموزان با نماد پرچم  در این ایام برگزار می‌شود. 

عباسی از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط آموزش و پرورش استان زنجان خبر دادو گفت: در تمام مدارس استان زنجان جشن انقلاب باشکوه و عظمت بسیار خوبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4534208

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر محمود عباسی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان