Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در استانداری گفت: بدون هیچ اغماضی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب اسلامی در شهرستان شمیرانات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های متعدد با همکاری و همدلی مسئولان و مردم و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی منجر به ترویج امید به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا نسل جوان ما که آینده سازان جامعه هستند، با آموزه های دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنا شده و بتوانند از ایمان و استقامت جوانان آن دوران برای مقابله با دشمنان امروز الگو بگیرند.
بر اساس این گزارش، حسن بیگی در سفر امروز خود به این شهرستان، نمایشگاه 'افتخار به گذشته، امید به آینده' در بخش رودبار قصران و نمایشگاه 'دستاوردهای انقلاب' در بخش لواسانات را با 40 غرفه متنوع، افتتاح کرد.
شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر 48 هزار نفر و با دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهل سالگي انقلاب نمايشگاه شميرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا