Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ 191 نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر محکوم کردن لغو سخنرانی پیروزی انقلاب اسلامی رئیس مجلس شورای اسلامی در کرج را قرائت کرد.

احمد امیرآبادی این بیانه‌ی را به شرح زیر قرائت کرد:

«چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم. انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی انقلاب که دوران بلوغ و کمال خویش را طی می‌کند با گرامی‌داشت دستاوردهای ارزنده‌ی انقلاب در عرصه‌های مختلف، ارزیابی دستاوردها و تقویت نقاط قوت و ترمیم کجی‌ها و کاستی‌ها را ضروری می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلابی که همه‌ی متفکران و نخبگان جریان‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم حضور داشته و از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بوده، در شکل‌گیری و پیروزی آن پشت سر امام راحل قرار گرفتند و آینده بهتر ایران بر پایه‌ی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.

این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای ملت، حضرت امام (ره) بود به انجام رسید و در دوران پس از رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی تداوم یافت.

اکنون در چهل سالگی این انقلاب دادبنیاد از ملت شریف ایران دعوت می‌نمائیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور آگاهانه خویش را به منصه‌ی ظهور رسانده و با تجلی وحدت و امت توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب نماید.

جا دارد ابراز تأسف خویش را در این مقطع حساس از هر حرکتی که وحدت بین آحاد مردم را خدشه‌دار می‌کند و گسست بین ملت و حاکمیت را متجلی می‌سازد، ابراز کرده و آن را محکوم نمائیم و اعتراض خویش را نسبت به حرکت وحدت شکنانه امام جمعه‌ی محترم کرج مبنی بر لغو سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی که با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنران مراسم روز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج بودند اعلام نمائیم.

این اقدام و موارد مشابهی را برای برخی دیگر از همکاران نماینده پیش آمده است را توهین به ساحت مردم و رکن رکین نظام و انقلاب یعنی مجلس و برگزیدگان ملت می‌دانیم و خواستار رسیدگی به این امر توسط نهادهای ذی‌ربط هستیم.»/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان با حضور مهاجران در مشهد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، قیام مردم افغانستان را الهام گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر سال ۵۷ به رهبری علما و پیشوایی شخصیت بزرگ و زعیم حوزات علمیه یک مرد کاملا الهی، مذهبی و مکتبی یک مرجع تقلید امت اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه قدرت انقلاب و جرئت را به مردم افغانستان بخشید تا علیه متجاوزین برخیزند.

شایان ذکر است که این مراسم با ارائه سخنرانی، شعر، مقاله و میزگرد پرسش و پاسخ به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد