Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:52:40 GMT

تیراندازی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۴۴۳۰

تیراندازی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی از دستگیری یک مامورنما خبر داد که متهم مامورنما به شیوه حیله گرانه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود،‌ از این‌رو پلیس برای دستگیری سارق فراری مجبور به شلیک شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نقل از سرهنگ اکبر آقابیگی گزارش داد: دیشب تیمهای دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد در پیگیری پرونده سرقتهای سریالی خودرو به سرنخهایی از شناسایی یکی از عاملان اصلی سرقتها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متهم پس از سرقت یک دستگاه خودرو پراید از منطقه سیدی در بلوار توس شناسایی و بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد لذا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پس از طی مسافتی خودروی فراری توسط پلیس متوقف و متهم 27 ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری یک مامورنما خبر داد و افزود: متهم مامورنما به شیوه حیله گرانه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: این فرد با سوءاستفاده از لباس نظامی به فروشندگان تبلت و گوشیهای تلفن همراه مراجعه و پس از خرید از طریق نرم افزار یک پیامک برای فروشندگان با محتوای ارسال مبلغ طی روال بانکی پس از 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد کالا را تحویل و با عجله محل را ترک می کرد.

وی ادامه داد: متهم 30 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری کلاهبرداری، حمل مواد مخدر و سرقت بود دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کمری قلابی و چند دستگاه تلفن همراه قلابی کشف شد./ عصر ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران