Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره ناکامی شاگردان کارلوس کی روش در جام ملت‌های آسیا و دستاوردهای 8 ساله سرمربی پرتغالی صحبت کرد.
علی پروین ، درباره شکست ایران برابر ژاپن و کنار رفتن از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تمام مردم ایران ناراحت بودند، به هر حال قسمت این بود، آقای کی روش زحماتش را کشید و در کنار او هم بچه‌ها در این سختی‌‍‌ها و اردوها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال فوتبال همین است من تنها کسی هستم که مزه این چیزها را خوب چشیدم. هم در زمانی که بازی می‌کردم و هم مربیگری اینگونه شدم. ان شاء الله بازی‌های بعدی جبران کنند.
سرمربی سابق تیم ملی درباره گل عجیب ژاپن به ایران گفت: ببینید یک اشکالی که الان ما داریم، داور ایرانی سوت می‌زنند، پنج بازیکن روی سر او می‌ریزند، اصلا عادت شده که به داور حمله کنیم، شما توپ را نگاه کنید 5 بازیکن اعتراض می‌کنند بازیکن ژاپن سانتر می‌کند و گلزنی می‌کند. به نظرم با اینطور گل خوردن شیرازه تیم از هم پاشید؛ ان شاء الله بازی‌ها بعدی. امیدوارم لیگ حالا که تیم ملی بازی ندارد منظم و مرتب پیگیری شود و حالا شاید بازی‌های آسیایی یک مقدار مشکل ساز شود. لیگ ما لیگ خوب و خوشحالی است. به نظرم از دل این لیگ هم باید بازیکن برای تیم ملی بیاید. آقای کی روش همیشه دنبال حاشیه بود.
پروین درخصوص اینکه سرمربیان خارجی در ایران زیاد شده‌اند، اظهار داشت: اتفاقا ما سرمربیان خوبی در ایران داریم، متاسفانه بها نمی‌دهیم وگرنه مربیان خیلی خوب داریم که موفق هم کار می‌کنند.
او درباره اینکه از سوی کی روش واسطه شده بود تا با برانکو آشتی کند، اظهار داشت:‌ دو سال پیش آقای افشین پیراونی و جواد نکونام به من زنگ زدند که کی روش با من کار دارد؛ به مرکز ملی فوتبال رفتم، چیزهای قشنگی درست کرده، باید به او خسته نباشید گفت، دستش درد نکند، در همین باره صحبت کرد، روی تخته بازی‌های آسیایی را نوشت، گفتم آقا بهتر این است که شما کنار هم بنشینید و مشکلات را حل کنید. بعد از آن به سراغ آقای برانکو رفتم او به مسافرت رفته بود، تا برگشتند بازی‌ها شروع شد و نشد اما از نظر من آقای تاج، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید این کار را می‌کردند که متاسفانه نکردند.
پروین درباره خصوصیات اخلاقی کی روش گفت: خدایی کی روش بد نبود، یک سری چیزهایی داشت اما اینکه می‌گویند او دیسیپلین و از این سری مسائل داشته به ما که سرمربی تیم ملی بودیم برمی‌خورد. مگر ما از آن دسته سرمربیانی بودیم که تیم را به امان خدا رها کنیم؟ همه چنین کارهایی بلد بودند، عیبی که داشتند این بود که سرمربی تیم ملی باید در همه شهرستان‌ها برود و بازی تیم ملی را نگاه کند اما کی روش چنین کاری نمی‌کرد. شما الان تیم ملی ما 4 5 سال در کنار هم هستند و بازیکن جدیدی اضافه نشده است. چون که نمی‌بینند در لیگ ما کدام بازیکن ستاره است وقتی سرمربی از سپاهان، پدیده، پرسپولیس و استقلال که صدر جدول هستند بازیکن دعوت نمی‌کند یا کم دعوت می‌کند، درست نیست. حالا زیاد علاقه ندارم در این باره صحبت کنم.
سرمربی سابق پرسپولیس درباره کورس صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر و شانس قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ گفت: خیلی کورس سختی است اما فکر می‌کنم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود.
پروین درباره اسامی که پیرامون نیمکت تیم ملی مطرح شده است، گفت: این‌ها به نظرم شایعات را در زبان مردم می‌اندازند که ببیند خروجی آن چیست، تیم ملی الان دو سالی بازی ندارد و باید سرفرصت که وقت داریم یک سرمربی خوب که به نظرم ایرانی باشد چه بهتر انتخاب کنند و ان‌شاء الله پیروز شوند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  فولادی‌ها چند روز مانده به پایان سال 1402 عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و معرفی کردند؛ سرمربی باتجربه فوتبال ایران در شرایطی هدایت فولاد را برعهده گرفته که در دوره قبلی حضور در این تیم حواشی زیادی را تجربه کرد.

ویسی اما اینبار با حمایت قاطع مدیریت باشگاه فولاد بر صندلی سرمربیگری نشسته و همین امر باعث شده تا او با انگیزه زیاد و روحیه خوب برای بهبود وضعیت فنی قرمزپوشان اهوازی تلاش کند.

فولاد خوزستان این فصل روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه نکرده و عبدالله ویسی انگیزه زیادی دارد تا بتواند با بهبود این شرایط تیمی که سال‌ها در آن به عنوان بازیکن و سرمربی حضور داشته را به روزهای خوب برگرداند.

9 هفته پایانی لیگ برتر فرصت خوبی برای ویسی است تا با بهره‌مندی از تجربیات خود با فولاد نتایج مطلوبی کسب کند. او برای بالا کشاندن قهرمان سابق لیگ در جدول رده‌بندی پرانرژی استارت زده و تصاویری که از ویسی در تمرینات روزهای ابتدایی سال 1403 منتشر شده، این مساله را به خوبی نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ فولادی‌ها برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل هوادار تهران آماده می‌شوند و امیدوارند روزهای خوبی را در سال جدید پشت سر بگذارند.

عکاس: محمدحسین عامری

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟