Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:23:38 GMT

برقرسانی به همه روستاهای شهرستان شهرضا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۴۶۰۵

برقرسانی به همه روستاهای شهرستان شهرضا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی باقی مدیر امور برق شهرضا  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه طول شبکه فشار ضعیف شهرستان در دوران قبل از انقلاب ۷۰ کیلومتر و طول شبکه فشار متوسط ۵۵ کیلومتر بوده است ، اظهار کرد: اکنون طول شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط به ترتیب به بیش از یک هزار و ۱۳۸ کیلومتر ویک هزار و ۷۰ کیلومتر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شمار مشترکان برق این شهرستان از هشت هزار مشترک در سال ۵۷ به ۸۲ هزار و ۷۶۷ مشترک در حال حاضر افزایش یافته است ، یادآور شد : تعداد چراغ‌های روشنایی معابر شهرستان در این مدت از ۱۰ عدد به ۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

مدیر امور برق شهرضا اضافه کرد: ظرفیت پست‌های زمینی و هوایی شهرستان از هفت هزار و ۸۲۸ کیلو ولت آمپر در قبل از انقلاب با رشد ۴۰ برابری به ۳۱۳ هزار و ۱۲۰ کیلو ولت آمپر  افزایش یافته است.

باقی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب ۱۵۰ پست زمینی و هوایی در شهرستان وجود داشت که این تعداد اکنون به یک هزار و ۸۰۰ پست افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش فیدرهای ۲۰ کیلووات این شهرستان از چهار به ۳۳ فیدر تصریح کرد: در این مدت تعداد پست‌های ۶۳ کیلووات منطقه از یک پست به پنج پست افزایش یافته است.

مدیر امور برق شهرضا یادآور شد : میزان توزیع برق در این شهرستان از ۲۲.۵ مگاوات در قبل از انقلاب با ۱۲ برابر افزایش به ۲۵۰ مگاوات رسیده است.

انتهای پیام/م

گسترش خدمات برقرسانی در شهرستان شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف صد هزار حلزون در شهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره محیط زیست شهرضا گفت: متخلفی که در زمینه نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون در شهرستان شهرضا فعالیت می‌کرد، با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.


رمضان قبادپورافزود: با استناد به بند ج ماده ۱۰ و ۷ قانون شکار و صید مواد یک و ۸ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی و صد هزار حلزون نیز کشف شد.


حلزون نوعی نرم تن در رده شکم پایان و از خانواده بی مهرگان است.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است