Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی بازی داشتیم که دو هفته در ترکیه بوده و در زمین‌های خوب تمرین کرده، ولی ما این شرایط را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*دو تیم شرایط خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵-۶ موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم.

*بالوتلی بازی خوبی انجام داد.

*تعویض‌های ما برای تقویت روند تیم بود، چون می‌دانستیم کیفیت و توان فنی سپاهان چقدر است تلاش زیادی در این بازی کردیم.

*افرادی که بازی نکردند فردا با ما تمرین می‌کنند و آنهایی که بیشتر بازی کردند ریکاوری سونا و استخر دارند.

*با تیمی بازی داشتیم که دو هفته در ترکیه بوده و در زمین‌های خوب تمرین کرده، ولی ما این شرایط را نداشتیم. البته با این شرایط بازی خوبی ارائه دادیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت آبادان سپاهان سرجیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه، سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سایپا و ایستادن در رتبه نهم با ۳۸ امتیاز در نشست خبری حضور پیدا کرد.

روانخواه در ابتدا گفت: برد امروز را به هواداران خونگرمی که در ورزشگاه بودند و آنهایی که در خانه تماشا می‌کردند، تبریک می‌گویم. یک تبریک ویژه به همکارانم و بازیکنان با غیرت تیم می‌گویم. دوست دارم اینجا صحبت‌ها اصولی و متقاعد کننده باشد. خیلی سخت است از نظر کیفیت تیمت را هر هفته در یک سطح خوب نگه داری‌. ما واقعا سختی می‌کشیم با این امکانات.

روانخواه ادامه داد: ما هفته پیش با اتفاقاتی که افتاد پروازمان کنسل شد و با اتوبوس به تبریز رفتیم و دو و نیم شب رسیدیم و فردایش آنطور با کیفیت بازی کردیم. این‌ها روی سلامتی و تمرکز بازیکنان تاثیر دارد. به همین خاطر تاکید دارم تیم برای هر شهری است باید در همانجا تمرین کند.

روانخواه اضافه کرد: ما سختی زیادی داشتیم ولی هیچوقت در تاریخ این تیم این مقدار تیم در جم تمرین نکرده است.  قبلا می‌گفتند تیم متعلق به تهران است چون آنجا تمرین می‌کرد اما الان عِرق بیشتری به تیم به وجود آمده است. این یک دستاوردی برای خودم است چون بومی اینجا هستم و از یک فرهنگیم.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم