Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رفتار نامناسب و خشن ناظم یک مدرسه با دانش آموز دبستانی خبرساز شد.

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

رفتار عجیب و نامناسب یک ناظم استرالیایی با دانش آموز ۹ ساله در یکی از مدارس این کشور خبرساز شد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، این ناظم مدرسه را در حال کشیدن دانش آموز روی زمین نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که او دست دانش آموز را گرفته با حالتی خشن او را روی زمین می‌کشد. این اتفاق در مدرسه «مانور لیک» منطقه ویندهام شهر ملبورن استرالیا رخ داد.
پس از انتشار این ویدئو «استیو وارنر»، ناظم خاطی مدعی شد که دانش آموز مورد نظر به معلم خود حمله‌ور شده بود و او در مقابل قصد تنبیه دانش آموز را داشت. «بیانسه موره»، خواهر دانش آموز ۹ ساله ادعای ناظم مدرسه را در مورد حمله برادرش به معلمش رد کرد. بیانسه در این باره گفت: «برادرم کار خطایی انجام نداد. شروع مدرسه جدید برای او با خاطره‌ای خوش همراه نبود. شاید برادرم کمی بداخلاق باشد اما دلیلی ندارد که با او اینگونه رفتار شود. این ناظم خاطی به خاطر بدرفتاری با برادرم قوانین مدرسه را زیر پا گذاشته است.»
خانم موره گفت: او از اتفاقی که در مدرسه افتاده بود، باخبر نبود تا اینکه این ویدئو به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. این در حالی است که انتشار این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. پس از انتشار شایعه حمله این کودک به معلمش برخی کاربران چنین رفتاری از سوی ناظم مدرسه را قابل قبول دانسته و آن را مطابق با اصول انظباطی مدرسه قلمداد کردند.
این در حالی است که پلیس محلی استرالیا از آغاز تحقیقات در این باره خبر داده است. سخنگوی پلیس در این باره گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا این دانش آموز ۹ ساله حین کشیده شدن روی زمین زخمی شده است. بررسی‌های ما در این باره ادامه دارد.»
گفتنی است؛ آقای وارنر در سال ۲۰۱۶ به عنوان ناظم این مدرسه انتخاب شد. او پیش‌تر و به مدت ۵ سال در یک مدرسه ابتدایی در شهر «فوت اسکری» ویکتوریا مشغول به کار بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس پلیس اخبار حوادث دانش آموز مدرسه استرالیا فیلم عجیب عکس تهران جوان فیلم مادر پسر پلیس پوشش دزدی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- دو دانش‌آموز آلمانی استخوان‌هایی را پیدا کردند که به گفته دانشمندان متعلق به فیل‌های ماقبل تاریخ است که حدود ۱۰ میلیون سال پیش در خارج از مونیخ زندگی می‌کردند.

به گزارش فرارو، پیتر کاپوستین، پدر بچه‌هایی که این کشف را انجام دادند، گفت: این یافته نادر که به سال گذشته بازمی‌گردد و دیروز ارائه شد، ایده‌ای را به دست می‌دهد که این حیوان منقرض شده معروف به سهمگین‌دد چگونه بوده است.

کاپوستین گفت: این پستاندار با ارتفاع شانه تا پنج متر و وزن تا ۱۲ تن عاج‌هایش از فک پایین بیرون می‌آمد، کاملاً متفاوت از آنچه ما از فیل‌های امروزی می‌دانیم.

پس از حفاری‌های گسترده در نزدیکی دهکده کوچک باواریایی ویپرسدورف در ناحیه اردینگ در نزدیکی مونیخ، در مجموع ۱۲۰ استخوان پیدا شد.

در ابتدا کنستانتین کاپوستین ۹ ساله و برادر ۱۰ ساله اش الکساندر فقط یک استخوان پیدا کردند.

الکساندر به یاد می‌آورد: متاسفانه وقتی آن را کشف کردیم، یک تخته سنگ واقعاً بزرگ روی آن افتاد و پدر می‌ترسید که استخوان شکسته باشد. اما خوشبختانه بالاخره شکسته نشد.

نیلز کنوئچکه، دیرینه‌شناس گفت که برخی از استخوان‌ها هنگام پیدا شدن به شدت شکسته بودند.

این یافته اکنون در موزه ماقبل تاریخ تاوفکیرشن که توسط پیتر کاپوستین اداره می‌شود، به نمایش گذاشته شده است، او گفت که هنوز همه استخوان‌ها آماده نشده اند.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد