Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه همیشه ارتباط خوبی با بازیکنان داشتم، گفت: تمام تلاش ما این است که باشگاه تراکتورسازی را به عنوان بهترین باشگاه معرفی کنیم و من اینجا هستم تا از تجربه‌ ام برای موفقیت تیم استفاده کنم.

به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان افزود: باشگاه تراکتورسازی یک باشگاه معروف و محبوب است و احساس می کنم اینجا خانه من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جایگاه تراکتورسازی در جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خاطرنشان کرد: ما جایگاه چهارم را در اختیار داریم و 5 امتیاز از تیم نخست جدول رده ‌بندی عقب هستیم.
سرمربی سرخ پوشان تبریز با اشاره به اینکه میزبانی تبریزی ها از من فوق العاده بود، افزود: من در ترابوزان هم کار کردم و استقبال خوبی از من شد ولی اینجا احساس بهتری دارم و باید بگویم که زندگی مردم اینجا را فوتبال تشکیل می دهد.
سرمربی تیم تراکتورسازی اضافه کرد: ما دیروز در ورزشگاه یادگار امام تمرین کردیم و متوجه بزرگی ورزشگاه شدم و امیدوارم هواداران با حضور پرشور خود حمایت خوبی از تیم ما داشته باشند.
وی با بیان اینکه بازیکنان مختلفی جذب کردیم که از آن‌ها در پست های مختلف بهره خواهیم برد، گفت: دوست دارم در هر پست 2 بازیکن خوب داشته باشم تا به خوبی رقابت کنند چون من فقط 11 بازیکن ندارم بلکه 22 بازیکن دارم.
لیکنز با بیان اینکه ما فردا با تیم نفت مسجد سلیمان بازی داریم و آنالیز خوبی نسبت به این تیم داشتیم، گفت: من به مسائل خارج از زمین اهمیت خاصی قائل هستم و برنامه ریزی دقیقی تا پایان فصل داریم تا به پیروزی دست یابیم.
وی گفت: فردا نخستین آزمون تیم ماست و به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بزنیم تا رضایت هواداران را کسب کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص کوین کنستانت بازیکن خارجی جدید تیمش افزود: وی در 6 ماه گذشته بازی نکرده و به خاطر همین تلاش می کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد و بتواند تیم ما را همراهی کند.
وی ادامه داد: ساسان انصاری به دلیل سه کارته بودن محروم است و فردا تیم را همراهی نخواهد کرد و همچنین مسعود شجاعی ممکن است به بازی فردا نرسد.
لیکنز در خصوص باشگاه تراکتورسازی گفت: ما باشگاه خوبی داریم و مالک باشگاه به دنبال ایجاد امکانات است تا ما با کمترین اشتباه ممکن ظاهر شویم .
** سرمربی مسجد سلیمان: دفاع اتوبوسی ضامن کسب امتیاز نیست
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم با بیان اینکه شاید در بعضی شرایط دفاع اتوبوسی به نفع تیم باشد، گفت: ولی معتقد هستم این دفاع ضامن کسب امتیاز نیست.
علیرضا مرزبان افزود: فردا 2 تیم تبریزی و خوزستانی که دارای فرهنگ و تاریخ بالایی هستند به مصاف هم می روند.
وی خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی با تعویض سرمربی خود و جذب تعدادی بازیکن سعی در ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند دارد.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به جایگاه سیزدهمی تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با کسب 15 امتیاز در نیم فصل اول لیگ برتر به دنبال کسب چهار پیروزی در نیم فصل دوم هستیم تا حضورمان در لیگ برتر سال آینده حتمی شود.
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتورسازی اعلام کرد: میلاد میداوودی و حکیم نصاری تنها بازیکنان محروم تیم هستند و بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.
وی در پاسخ به این سوال که شرایط آب و هوایی تبریز برای بازیکنانش مشکلی ایجاد نخواهد کرد؟ گفت: من عاشق این آب و هوا هستم و باید بگویم که ما به شرایط جوی شهر تبریز عادت داریم و از نظر علمی شرایط جوی به تنهایی نمی تواند بر روی بازی بازیکنان تاثیر بگذارد.
مرزبان ادامه داد: هیچ وقت از خالی بودن صندلی های ورزشگاه میزبان خوشحال نمی شوم زیرا که جذابیت بازی به حضور هواداران بستگی داشته و موفقیت با تیمی است که بتواند این حس و حمایت هواداران را مدیریت کند.
تیم نفت مسجد سلیمان با کسب 15 امتیاز در رده سیزدهم و تیم تراکتورسازی با کسب 26 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.
دیدار 2 تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا چهارشنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین موفق شدند با شکست آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی فاصله خود را با سایر مدعیان قهرمانی افزایش دهند. استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و با توجه به ۷ هفته تا پایان مسابقات، بازی‌های باقی مانده این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار مهم و حساس به شمار می‌رود.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم دیگر مدعی قهرمانی نیستند و فاصله زیادی با استقلال و پرسپولیس گرفته‌اند. قهرمانی را باید از آن یکی از دو تیم پایتخت دانست و با توجه به حساسیت مسابقات نمی‌توان از الان تشخیص داد که چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

او ادامه داد: از دو تراکتور و سپاهان نباید انتظار قهرمانی داشت چون در دیدارهای اخیر خود نتایج خوبی را به دست نیاورده و باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند. از این سو رقابت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی خیلی مهم است و امیدوارم در ۷ بازی باقی مانده شاهد رقابت‌های خوبی از هر دو تیم باشیم و در پایان هر تیمی که شایسته کسب عنوان قهرمانی است بتواند به آن دست یابد.

قاسمپور در خصوص شرایط تیم‌های پایین جدولی که غالباً تیم‌های خوزستانی تشکیل می‌دهند، گفت: شرایط استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بهتر شده و امیدواری برای بقا در لیگ برتر خیلی در این تیم دیده می‌شود، اما صنعت نفت اصلاً شرایط خوبی ندارد و شانس کمی برای حضور در فصل بیست و چهارم دارد. پس از اینکه نفت برابر سپاهان توانست بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد خیلی برای این تیم امیدوارم شدم اما در بازی با استقلال خوزستان واقعاً شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نمی‌توان از این تیم انتظار پیروزی دانست.

کارشناس فوتبال در رابطه با اعتراض تیم‌ها به داوری و همچنین بیانیه نویسی باشگاه‌ها بیان کرد: در لیگ امسال هم تیم‌های پایین جدولی و هم تیم‌های بالای جدولی به داوری معترض بودند و تا حدودی باید به اعضای تیم‌ها حق داد. واقعاً در برخی از بازی‌ها قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد نیستیم و برخی از آنها اشتباهات فاحش و غیرقابل جبرانی را مرتکب شدند. این موضوع می‌طلبد که اعضای فدراسیون فوتبال در چینش داوران برای بازی‌های لیگ برتر دقت بیشتری را به خرج دهند تا باعث کاهش اعتراضات تیم‌ها باشیم.

او در پایان تصریح کرد: بهتر است باشگاه‌ها در مقطع کنونی که بازی‌های بسیار مهمی را در پیش دارند برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه در تیم‌های خود، بیشتر به مسائل فنی بپردازند تا اینکه وقت خود را برای نوشتن بیانیه بگذارند. استقلال در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید، جواد نکونام شاگرد من بوده است و به او توصیه می‌کنم که تمرکز خود را برای پیروزی در دیدارهای باقی مانده بگذارد و کاری به بیانیه‌ها نداشته باشد.

کد خبر 6076603

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود