Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:33:46 GMT

مردم ایران با تکیه بر اسلام نظام را حفظ کرده اند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۸۰۳۷

مردم ایران با تکیه بر اسلام نظام را حفظ کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر رستمی در گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان که با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: همراهی مردم با نظام دلیل عصبانیت دشمن است.

رستمی بلوغ انقلاب اسلامی ایران را ناشی از حضور مردم در تمام صحنه ها عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی در چند سال اخیر به صراحت و قاطعیت دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اما مردم همیشه در شرایط حساس و پیچ های تاریخی جلوتر از مسئولان بوده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با مرور تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایران همیشه در تحریم بوده اما وجود ۱۷ هزار شهدای ترور، دلیل قاطعی بر این مطلب است اما مردم نشان داده اند که با وجود تحریم ها در مسیر آرمان های امام راحل و خون شهدا گام برداشته اند .

فرماندار اسفراین همچنین به سیاست مهار دوگانه آمریکا در مبارزه بر علیه ایران اشاره کرد و گفت: مهار ایران هدف غایی در سیاست خارجی آمریکاست و سال هاست که از سوی مقامات آمریکایی و صاحب نظران عرصه سیاست خارجی به منظور جلوگیری از رشد و صدور انقلاب به کشورهای منطقه  مورد تاکید قرار گرفته است .

رستمی پایه ریزی حکومت جمهوری اسلامی را مبتنی بر آراء مردم عنوان کرد و افزود: دشمن از سرایت تفکر انقلاب اسلامی در منطقه هراس دارد چرا که باوجود تمام تهدیدها و تبلیغات رسانه ای بازهم مردم در صحنه هستند و وظیفه مسئولان و هیئت های مذهبی است که دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نوجوانان و برای دیگران تبیین کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب و ارائه گزارش دستاوردهای چهل ساله نظام برای مردم، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته به مناطق زیر ۱۰ خانوار خدمات ارائه نمی شود اما در ایران به دلیل نگاه عدالت محور جمهوری اسلامی، بسیاری از مناطق از خدمات ۱۰۰درصدی برخوردار هستند .

فرماندار اسفراین وجود صنایع مختلف در اسفراین، زیرسازی و بهسازی بسیاری از راه های روستایی، وجود دانشکده علوم پزشکی و ارائه خدمات مطلوب و همچنین تعدد دانشگاه ها در این شهرستان را از دستاوردهای مهم انقلاب عنوان کرد .

رستمی در ادامه به برپایی مسابقات و مراسمات قرآنی به صورت متمرکز با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و ایجاد انگیزه برای جوانان تاکید کرد .

گفتنی است در حاشیه این گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان، کارگروه آموزشی راز دشمنی غرب با اسلام و نقش ایرانیان در واقعه شریف ظهور برگزار شد.

کد خبر 4535204

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تبلیغات اسلامی خراسان شمالی فرمانداری اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رییس دفتر حماس گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت

به گزارش مشرق از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیات همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: ان‌شالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست تامین‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح‌کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان را یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و ان‌شالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند، به‌طور قطع تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده، خاطرنشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدارهای انجام شده با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته های مردم فلسطین توجهی نشود، اما به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد، ادامه‌داد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی درباره شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات رهبر معظم انقلاب، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای مسلح ارتش و سپاه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است