Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کمپ فوق العاده مجهز لوکوموتیو (باکوفکا) مسکو اقامت داشت. این کمپ ابتدا برای تیم ایتالیا رزور شده بود، اما با توجه به ناکامی آتزوری (لقب تیم ملی ایتالیا) در صعود به جام جهانی کارلوس کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال از این فرصت استفاده کرده و این کمپ مجهز را اجاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در زمان برگزاری جام جهانی از امکانات فوق العاده این کمپ مانند یک مینی استادیوم با چمن فوق العاده، زمین چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده بدنسازی با بهترین دستگاه ها، استخر، رستوران، سونا، سالن کنفرانس، سالن آنالیز ویدیویی مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تکنولوژی‌های ویدئویی استفاده می‌کرد و طبیعی بود استفاده از کمپ لوکوموتیو با چنین امکاناتی هزینه سنگینی هم برای فدراسیون فوتبال همراه داشته باشد.

جالب اینجاست مسئولان فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قصد داشتند با اجاره این کمپ بازیکنان تیم ملی را به بهترین شکل مهیای تقابل با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش کنند و حال با گذشت ۶ ماه و با وجود حذف یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) در مرحله گروهی جام جهانی و در ادامه حذف در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، به نظر می‌رسد همچنان ماجرا‌های مربوط به اقامت در سرزمین تزار‌ها دست از این فوتبال بر نمی‌دارد.

حدود ۲ ماه پیش علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما تائید کرد حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از محل درآمد‌های فدراسیون فوتبال در فیفا برای اجاره این کمپ و هزینه‌های جانبی حضور تیم ملی در روسیه پرداخت شده است، اما ساعاتی قبل یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال باید هزینه فاکتور‌هایی که به صورت مجزا برای برگزاری هر نشست مطبوعاتی سرمربی و کاپیتان تیم ملی، استفاده از شش رستوران و تجهیز سالن‌های کناری کمپ لوکوموتیو برای امور رسانه‌ای از سوی مسئولان کمپ صادر شده است پرداخت کند.

برای پیگیری این موضوع بار دیگر با خزانه دار فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که او همچنان اعلام کرد این فدراسیون هزینه اجاره کمپ لوکوموتیو که حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده پرداخت کرده است و اینکه آیا مسئولان مجموعه مذکور فاکتور جدیدی را برای فیفا و فدراسیون ارسال کرده اند یا خیر را باید از کمیته روابط بین الملل فدراسیون پیگیری کنیم.

سلیمانی همچنین تصریح کرد: بعید می‌دانم مجبور شویم بیشتر از هزینه‌ای که برای اجاره کمپ پرداخت کرده ایم پولی بدهیم.

برهمین اساس حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تاکنون نامه‌ای برای پرداخت هزینه‌های جدید به مسئولان کمپ لوکوموتیو دریافت نکرده ایم و تا جاییکه من اطلاع دارم هزینه اجاره کمپ پیش از این پرداخت شده است.

حال امیدواریم ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال درباره پرداخت هزینه‌های کمپ گران قیمت لوکوموتیو صحت داشته باشد تا در روز‌های بی پولی این فدراسیون هزینه‌ای اضافی به مهدی تاج و مجموعه تحت امرش تحمیل نشود.

بیشتر بخوانید: لیست هزینه های فدراسیون از پاداش جام جهانی لو رفت/ کفگیر تاج به ته دیگ خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس