Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:23:48 GMT

دستگیری ۴ سارق منزل در شهرک گلستان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۸۶۹۱

دستگیری ۴ سارق منزل در شهرک گلستان

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اکبر مرادی رئیس کلانتری شهرک گلستان اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه 4 سرنشین یک خودرو سواری با صورت‌های پوشیده از خودرو پیاده شدند و در حال بالا رفتن از دیوار یک ساختمان هستند، سریعا مأموران گشت کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود گفت: مأموران در محل مذکور مشاهده کردند که راننده و 2 سرنشین خودرو سواری در حال پرسه زنی هستند که مأموران سریعا برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند، اما متهمان به محض دیدن مأموران از محل متواری شدند.

وی افزود: سرانجام مأموران توانستند خودرو سارقان را متوقف و هر 3 متهم را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهرک گلستان با اشاره به اینکه در خبر دریافتی حضور ۴ سارق اعلام شده بود، این موضوع ظن مأموران را بر انگیخت که ممکن است سارق چهارم در داخل ساختمان باشد، تصریح کرد: مأموران کلانتری به محل بازگشتند و مشاهده کردند که سارق چهارم از پنجره ساختمان به بیرون پرید و در حال فرار است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: با دستگیری متهم چهارم، هر ۴ سارق به بزه انتسابی اقرار و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/

باند سارقان منازل به دام افتادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان